Täällä lähetämme terveisiä mökkikarkureille
Kommentit (11)
Hyvä, että mökkiläiset PYSYVÄT siellä mökeillään, eivätkä pyöri ihmisten ilmoilla.
Mun ystävät vuokrasivat mökin Rukalta, voi helvetti noita ihmisiä. Haluavat hiihdellä ja nautiskella. Nyt siellä sitten jo ekat tauditkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävät vuokrasivat mökin Rukalta, voi helvetti noita ihmisiä. Haluavat hiihdellä ja nautiskella. Nyt siellä sitten jo ekat tauditkin.
En ymmärrä tätä ihmisten pakoa. Siis uskoivatko he oikeasti, että korona kiertää jotkut tietyt alueet?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että mökkiläiset PYSYVÄT siellä mökeillään, eivätkä pyöri ihmisten ilmoilla.
Paitsi etteivät pysy. Monet ovat kirjoitelleet, että käyvät mökkipaikkakunnan kaupoissa jopa viikottain ja asukkaiden pitäisi olla onnellisia kun tulee rahaa.
Terveisiä mökiltä vaan takaisin
Zinc
Mitä sinä tekisit, jos tietäisit, että olisi viimeinen viikko elämästäsi ?
Värjöttelisitkö vuokrabunkkerissa helsingissä vai
Lähtisitkö Lappiin nauttimaan tuntureista ja hienoista kevät aurinko keleistä ?
Zinc
Ps. ei vaikea valinta ..
Kiitos siitä että olette mökillä eristyksissä. Jokaisella syntymättä jääneellä tartuntaketjulla on vatava vaikutus viruksen leviämisnopeuteen. Autatte Suomea monin keinoin selviytymään koronasta, koska että ole mukana muodostamassa riskialttiita ihmisjoukkoja, ette liiku (ihmisten joukossa) ollenkaan ja olette täydellisesti eristyksissä. Kiitos maamme hallituksen ja THL:nkin puolesta.
Tuota kommentointia näin pikkupaikkakunnalla asuvana myös ihmettelin. Aivan kuin kaupunkilaiset pitäisivät tätä aluetta afrikkana, köyhänä maana ja meidän pitäisi tuntea nyt kiitollisuutta kun valkoinen mies eli mökkiläinen tuo rahaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä ihmisten pakoa. Siis uskoivatko he oikeasti, että korona kiertää jotkut tietyt alueet?
Ei ne sen takia menneet, vaan haluavat nautiskella kielloista huolimatta. Ei koske heitä.
Tässä lähistöllä "mökkikarkuri" tuli pyytelemään apua polttopuiden kanssa ja muijallakin oli kuulemma joku hätä. Kehotin lähtemään kotiin. Sain kirosanoja.
Hienoa, kun ette ole kaupungissa ruuhkauttamassa kauppoja ja katuja. On kaikille vähän vähemmän mahdollisuuksi saada virus.