Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä liikuu (silloin kun ei ole koronaa) kivat kiltit tatuoimattomat reippaat liikunnalliset naapurintyttömäiset 30-40v naiset?

Vierailija
28.03.2020 |

Missä voisi törmätä teihän?

t. mies

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä kiltin näköinen mutta en ole kiltti vaan tuhma. Kilttiys on tylsää!

Vierailija
22/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä kiltin näköinen mutta en ole kiltti vaan tuhma. Kilttiys on tylsää!

No mutta sittenhän sinulle pitää antaa piiskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen ei ole enää naapurintyttömäinen, vaikka olisi kuinka hoikka, liikunnallinen ja nuorekas. Harva meistä asuu enää vanhempiensa kanssa, esimerkiksi.

Vierailija
24/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolassa!

Vierailija
25/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkosta =)

Vierailija
26/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhmuus taas on tyhmää. 

Vierailija
27/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ehkä vähän kuvauksen kaltainen ja en oikein käy missään. Lenkillä ei paljon ketään vastaan tule ja tänne metsän keskelle ei ( onneksi) kukaan eksykään kovin usein. Toisaalta olen yksinäinen kyllä. Toisaalta en halua olla mikään "kiltti" vaan mieluummin pyrin olemaan empaattinen ihminen ja kohtelemaan muita hyvin. Itse en tosin ole vielä 30-vuotta. Reipaskaan en ole ja liikunnallisuus aste sellainen, että pysyn kunnossa, mutta en todellakaan ole huippukunnossa mitenkään. 

Tuli muuten 666 luvuksi :)

Vierailija
28/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ehkä vähän kuvauksen kaltainen ja en oikein käy missään. Lenkillä ei paljon ketään vastaan tule ja tänne metsän keskelle ei ( onneksi) kukaan eksykään kovin usein. Toisaalta olen yksinäinen kyllä. Toisaalta en halua olla mikään "kiltti" vaan mieluummin pyrin olemaan empaattinen ihminen ja kohtelemaan muita hyvin. Itse en tosin ole vielä 30-vuotta. Reipaskaan en ole ja liikunnallisuus aste sellainen, että pysyn kunnossa, mutta en todellakaan ole huippukunnossa mitenkään. 

Millainen mies sinulla on tai millaisen haluaisit, jos ei ole?

Vierailija
29/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin geneerinen mamma. Tuhmuus se vasta tylsää ja valtavirtaa onkin.

Vierailija
30/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sinulla on tai millaisen haluaisit, jos ei ole?

Ei minulla miestä ole.  Minulle kelpaa todellakin aika tavallinen mies jolla ehkä samanlaiset arvot kuin itsellä eli kohtelee muita hyvin ja on sellainen mukava. Introvertti mieluummin silti kuin kovin eksovertti ihminen. Ujous ei haittaa, kun sellainen olen itsekin. Itse tykkään liikkua luonnossa ja olen aika paljon sellainen kotona viihtyvä. Toisaalta tykkään harrastaa kaikenlaista ja innostun uusista jutuista.  En ole kyllä paras vastaamaan tähän ja yleisesti minulla ei ole sellaista miestyyppiä mikä olisi ylitse muiden. Luonne on tärkeä ja ratkaisee paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä