Olen ratkennut ryyppäämään tämän koronan takia! Tätä ennen vuosi kuivilla
Kuljen taas taskukokoisen likööripullon kanssa jokapuolella ja nauknailen siitä pitkin päivää.
Olen ammattialkoholin käyttäjä ja osan työpäivän ajan ottaa sen verta, että humala päällä mutta pysty näyttelemään selvää.
Vapaa-aikana menee ihan liikaa.
" Onneksi "ostin kaapit taas täyteen pulloja :(.
Humalassa en jaksa pelätä koronaa tulee jos tulee.
Olen tupakoitsija ja kuulun riskiryhmään parkinssonin taudin takia..
Kommentit (24)
Olet vuosia yrittänyt tappaa itseäsi ja läheisiäsi tupakalla ja nyt pelkäät, että virus tappaa, ja sen takia aloit kitata myrkkyä, josta jo kerran pääsit eroon? Death wish much?
Juodaan ja nautitaan elämästä niin pitkää kuin sitä riittää. Nyt lähtee taas iso lassi kossulla terästettyä colaa!!
T.ap
En taida jaksaa. Viimoinen ryhdistäminen oli tuo vuoden kuiva kausi. Nyt mennään ja lujaa! T.ap
Kaikki alkoi siittä kun mä coronankin sain ..
Antaa sitten mennä viikko, toinen peräkkäin ..
Zinc
Minäkin olen ryypännyt ja elänyt täysillä niin että jos korona tappaa niin ei nyt harmittaisi mikään mutta en silti riskeeraa muita enkä itseäni. Pystyn elämään erisyksissä enkä tarvitse sosiaalisia kontakteja. Mielialani ei järkähdä mistään pienistä. 0len kokenut pahempiakin kriisejä kuin tämä on ja on tämä pienimmästä päästä.
Kohta tulee viinakortti, niin loppuu se viinalla läträäminen.
Mennään takaisin valvontaan, kun ei muuten meni oppi perille
Et ole ratkennut tämän tilanteen takia. Alkoholisti hakee tekosyitä ratketa ja siihen tämä tilanne on oivallinen.
Mulla ryyppääminen on pahentunut. Ryyppään arkenakin ja viikonloppuisin menee enemmän viiniä kuin yleensä. Olen pe, la ja su ihan kännissä nykyään. Tässä taas juon viiniä..
N26
Tämä on taas näitä yrityksiä saada muutosta alkoholipolitiikkaan. 0/5
Itsekkin repsahdin mutta antabus auttaa, suosittelen lämpimästi sinullekkin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, KORONAN vika.
Hyvä, että syyllinen löytyi. Hengityskonetta et saa.
Jos ei tylsää vapaa-aikaa niin pitää ryypätä rasittavan työn takia, näin ne spuget muistaakseni selitti asian.
3vuotta ja risat ollu raittiina, onneksi. Muuten vois olla vielä surkeammassa jamassa tilanne.
Juu, KORONAN vika.
Hyvä, että syyllinen löytyi. Hengityskonetta et saa.