Nainen. Haluaisitko neitsyytesi takasin?
Kommentit (49)
No minä ole neitsyt vielä 25-vuotiaanakin ja välillä se jopa hävettää tai ainakin tuntuu vähän oudolta. Tähän tilanteeseen ei ole tulossa muutosta, kun ihmiset jännittävät muutenkin paljon joten ei ehkä ihme tämä tilanne ole. Nyt koko ajatus seksistä tuntuu ahdistavalta. Muuten en silti todellakaan välitä mitä muut tekevät ja jokainen tekee niin kuin haluaa. Itselle tämä kaikki nyt vaan on vaikeaa nimenomaan henkisellä puolella.
taatusti poika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taatusti poika kirjoitti:
Surullisella tavalla huomaa näistäkin miten matala on neitsyyden arvostus naisten keskuudessa.
Saanko esittää uteliaisuuteni kysymykseni, että miksi neitsyyttä täyyisi erityisesti arvostaa tai kunnioittaa? - Jos itse saisin päättää, niin minusta olisi parasta, jos jokainen meisä saisi omasa halustaan ja tahdosaan menettää neitsyytensä silloin kun itsestä ja vain itsestä parhaimmalta tuntuu ja asiaan kokee olevansa valmis ja halukas.
Sinkkumies
Oman maailmankuvani mukaan neitsyys on miltei kaikki kaikessa. Siihen kulminoituu ihmisen koko persoona iloineen ja suruineen; se ei ole mikään yksittäinen komponentti joka vain lakaistaan pois, viuh ja se siitä.
Nainen joka luovuttaa kehonsa jonkun väkivaltaisen niljakkeen runkkualustaksi, aiheuttaa itselleen peruuttamattomia vammoja. Miksi sen pitäisi olla jokin olankohautusjuttu?
Hmm. Jos nainen "luvuttaa kehonsa" väkivaltaisen niljakkeen runkkausalustaksi omasta ja vain ja ainoastaan omasta halustaan ja tahdostaan, kokien olevansa siihen halukas ja valmis, niin mikä tekisi minusta oikeutetun tietämään naista paremmin, mitä hänen pitäisi tehdä; tai olla tekemättä tässä tilanteessa? - Tuskin ainakaan se, että olen mies, enkä nainen.
Ja saanen sanoa vielä, kun kirjoiit, että "Siihen {neisyyeen] kulminoituu ihmisen koko persoona iloineen ja suruineen; se ei ole mikään yksittäinen komponentti (...)"
Niin tuo kuulllosti minusta jo hieman pelottavalta. En minä ainakaan edes erota kenellä meistä on neitsyys (,tai poikuus) tallella, enkä tapaa tällaista asiaa keneltäkään kysyä, saati arvailla tai kuvitella, että se kuvaisi heidän persoonallisuutta merkittavästi. - Miten se sen tekisi?
Sinkkumies
Sinkkumies
En ja täytyy sanoa, että on jo ajatuksena outo.
Olisi todella masentavaa olla näin 27-vuotiaana neitsyt, ja jos palauttaisin neitsyyteni joutuisin luopumaan myös niistä kaikista ihanista seksikokemuksista joita olen saanut kokea ja myös kosketuksesta niihin ihmisiin, joiden kosketus on jäänyt iäksi muistoihini.
Mitään kamalaa ei seksihistoriassani ole, mutta hyviä juttuja sen sijaan paljonkin.
Neitsyys ei ole merkinnyt minulle ikinä mitään. Se on vain ensimmäinen seksikerta joka täytyy käydä läpi jotta voi aloittaa seksielämän.
Upeat seksikokemukset on sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olisin halunnut menettää sen eri ihmiselle.
Sama minullakin. Olin odottanut kauan miestä, jolle sen haluaisin menettää, mutta valitsin väärin. Mies ei osannut arvostaa.
Haluaisin menettää sen eri tavalla kuin menetin. Olin 15 vuotias ja menetin sen vain uteliaisuuttani. Kumppani oli isäni tuttu jotain 50 vuotias humalainen kaljamaha. Siveli Niveaa pilluuni ja työntyi sisääni...rynkytti minuutin ja se oli siinä. Ei se ollut raiskaus vaan olin itse ihan omasta tahdostani ja lapsellisuuttani mukana. Hyi helvetti!
What do you want to do ?
New mailCopy
Mitäs MINÄ sillä tekisin?
En myöskään menettänyt mitään ensimmäiselle s-kumppanilleni silloin nuorena, vaan molemmat saimme toisiltamme jotain, emme menettäneet mitään.
Tää voi tulla yllätyksenä joillekin, mutta todella iso osa ihmisistä ei halua ensimmäistä, eikä viimeistäkään kertaa seksiä sellaisen kanssa jonka mielestä seksi on likaista ;)
Ketähän sinun kunnioituksesi tai sen puuttuminen mahtaa kiinnostaa. Ei ainuttakaan naista.