Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Haluaisitko neitsyytesi takasin?

Vierailija
28.03.2020 |

Aikakapseli...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olisin halunnut menettää sen eri ihmiselle.

Vierailija
2/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tosin en ole harrastanut seksiä yli 10 vuoteen joten jos tilaisuus tulisi tuntuisi taatusti samalta kuin silloin aikoinaan.

Vierailija
4/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisin?

Vierailija
5/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku missä mielessä? Mitä se neitsyys sun mielestä on? Mitä mä saisin, jos mä saisin sen takaisin?

Vierailija
6/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuolle olisi enää käyttöä

Vierailija
7/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ja ihan typerää tehdä jostain neitsyydestä iso numero.

Vierailija
8/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisella tavalla huomaa näistäkin miten matala on neitsyyden arvostus naisten keskuudessa.

Vierailija
9/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti poika kirjoitti:

Surullisella tavalla huomaa näistäkin miten matala on neitsyyden arvostus naisten keskuudessa.

Mitä se neitsyys sun mielestä on ja mitä mä sillä sun mielestäsi tekisin?

Vierailija
10/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kadun sen menettämistä :(

Terv. Mummo naapurista 83v.

Vierailija
11/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Se oli niitä nuoruuden juttuja se.

20 vuotta mittarissa jo saman miehen kanssa.

Vierailija
12/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhunr😨iskaus vahingoitti eniten. Terveyskeskuksen lääkäri sanoi: pojat nyt vaan on tuollaisia.

Vierailija
13/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko esittää uteliaisuuteni kysymykseni, että miksi neitsyyttä täyyisi erityisesti arvostaa tai kunnioittaa? - Jos itse saisin päättää, niin minusta olisi parasta, jos jokainen meisä saisi omasa halustaan ja tahdosaan menettää neitsyytensä silloin kun itsestä ja vain itsestä parhaimmalta tuntuu ja asiaan kokee olevansa valmis ja halukas. 

Sinkkumies

Vierailija
14/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä minä sillä tekisin? Eli en.

Vierailija
15/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregud en. Se harmittaa että oon harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa ja eka oli täyttä räpellystä eli sitä ei lasketa. Olisi pitänyt tarttua tilaisuuksiin aikanaan kun niitä tuli, ja tarkoitan nyt esim. niitä miehiä jotka oli mulle kiltille tytölle liian jänniä. Esim kesätöissä yksi virolainen jätkä yritti silleen seksikkäästi vangita oven karmia vasten. Livahdin käden alta. Ja toisessa kesäduunissa känninen pullea eskimo Gröönlannista yritti lähentyä. Hyvin epäseksikäs mutta olisin voinut kokea eskimoseksin. Potkaisen itseäni kun jätin tilaisuuden käyttämättä.

Vierailija
16/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua myöskään lukutaidottomuutani takaisin.

Vierailija
17/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvostettavaa siinä oikein on? Sä olet tehnyt siitä neitsyydestä itselles jonku ihan ihmeellisen asian, vaikka se ei sitä todellisuudessa ole.

Ja ei, en haluaisi neitsyyttäni takaisin, nautin seksistä erittäin paljon.

Vierailija
18/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko esittää uteliaisuuteni kysymykseni, että miksi neitsyyttä täyyisi erityisesti arvostaa tai kunnioittaa? - Jos itse saisin päättää, niin minusta olisi parasta, jos jokainen meisä saisi omasa halustaan ja tahdosaan menettää neitsyytensä silloin kun itsestä ja vain itsestä parhaimmalta tuntuu ja asiaan kokee olevansa valmis ja halukas. 

Sinkkumies

Oman maailmankuvani mukaan neitsyys on miltei kaikki kaikessa. Siihen kulminoituu ihmisen koko persoona iloineen ja suruineen; se ei ole mikään yksittäinen komponentti joka vain lakaistaan pois, viuh ja se siitä.

Nainen joka luovuttaa kehonsa jonkun väkivaltaisen niljakkeen runkkualustaksi, aiheuttaa itselleen peruuttamattomia vammoja. Miksi sen pitäisi olla jokin olankohautusjuttu?

Vierailija
19/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin olla neitsyt kun olen jo naimisissakin?

Vierailija
20/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinko pyyhkiä elämästäni kaikki seksikokemukset (ja lapseni?) ja olla edelleen neitsyt 42-vuotiaana? En missään tapauksessa. 

Haluaisinko palata ajassa 25 vuotta taaksepäin ja olla taas neitsyt? En todellakaan. 

Toivonko, etten olisi harrastanut seksiä ensimmäisen kerran silloin kun harrastin, vaan olisin "säästänyt" itseäni jollekin toiselle? En. Vaikka siitä ei loppuelämän rakkaustarina tullutkaan, muisto on hyvä ja kaunis, enkä kadu mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi