Nainen. Haluaisitko neitsyytesi takasin?
Kommentit (49)
En, tosin en ole harrastanut seksiä yli 10 vuoteen joten jos tilaisuus tulisi tuntuisi taatusti samalta kuin silloin aikoinaan.
Niinku missä mielessä? Mitä se neitsyys sun mielestä on? Mitä mä saisin, jos mä saisin sen takaisin?
No en todellakaan ja ihan typerää tehdä jostain neitsyydestä iso numero.
Surullisella tavalla huomaa näistäkin miten matala on neitsyyden arvostus naisten keskuudessa.
taatusti poika kirjoitti:
Surullisella tavalla huomaa näistäkin miten matala on neitsyyden arvostus naisten keskuudessa.
Mitä se neitsyys sun mielestä on ja mitä mä sillä sun mielestäsi tekisin?
Kyllä! Kadun sen menettämistä :(
Terv. Mummo naapurista 83v.
En halua. Se oli niitä nuoruuden juttuja se.
20 vuotta mittarissa jo saman miehen kanssa.
Suuhunr😨iskaus vahingoitti eniten. Terveyskeskuksen lääkäri sanoi: pojat nyt vaan on tuollaisia.
Saanko esittää uteliaisuuteni kysymykseni, että miksi neitsyyttä täyyisi erityisesti arvostaa tai kunnioittaa? - Jos itse saisin päättää, niin minusta olisi parasta, jos jokainen meisä saisi omasa halustaan ja tahdosaan menettää neitsyytensä silloin kun itsestä ja vain itsestä parhaimmalta tuntuu ja asiaan kokee olevansa valmis ja halukas.
Sinkkumies
Mitä ihmettä minä sillä tekisin? Eli en.
Härregud en. Se harmittaa että oon harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa ja eka oli täyttä räpellystä eli sitä ei lasketa. Olisi pitänyt tarttua tilaisuuksiin aikanaan kun niitä tuli, ja tarkoitan nyt esim. niitä miehiä jotka oli mulle kiltille tytölle liian jänniä. Esim kesätöissä yksi virolainen jätkä yritti silleen seksikkäästi vangita oven karmia vasten. Livahdin käden alta. Ja toisessa kesäduunissa känninen pullea eskimo Gröönlannista yritti lähentyä. Hyvin epäseksikäs mutta olisin voinut kokea eskimoseksin. Potkaisen itseäni kun jätin tilaisuuden käyttämättä.
En. En halua myöskään lukutaidottomuutani takaisin.
Mitä arvostettavaa siinä oikein on? Sä olet tehnyt siitä neitsyydestä itselles jonku ihan ihmeellisen asian, vaikka se ei sitä todellisuudessa ole.
Ja ei, en haluaisi neitsyyttäni takaisin, nautin seksistä erittäin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Saanko esittää uteliaisuuteni kysymykseni, että miksi neitsyyttä täyyisi erityisesti arvostaa tai kunnioittaa? - Jos itse saisin päättää, niin minusta olisi parasta, jos jokainen meisä saisi omasa halustaan ja tahdosaan menettää neitsyytensä silloin kun itsestä ja vain itsestä parhaimmalta tuntuu ja asiaan kokee olevansa valmis ja halukas.
Sinkkumies
Oman maailmankuvani mukaan neitsyys on miltei kaikki kaikessa. Siihen kulminoituu ihmisen koko persoona iloineen ja suruineen; se ei ole mikään yksittäinen komponentti joka vain lakaistaan pois, viuh ja se siitä.
Nainen joka luovuttaa kehonsa jonkun väkivaltaisen niljakkeen runkkualustaksi, aiheuttaa itselleen peruuttamattomia vammoja. Miksi sen pitäisi olla jokin olankohautusjuttu?
Miksi haluaisin olla neitsyt kun olen jo naimisissakin?
Haluaisinko pyyhkiä elämästäni kaikki seksikokemukset (ja lapseni?) ja olla edelleen neitsyt 42-vuotiaana? En missään tapauksessa.
Haluaisinko palata ajassa 25 vuotta taaksepäin ja olla taas neitsyt? En todellakaan.
Toivonko, etten olisi harrastanut seksiä ensimmäisen kerran silloin kun harrastin, vaan olisin "säästänyt" itseäni jollekin toiselle? En. Vaikka siitä ei loppuelämän rakkaustarina tullutkaan, muisto on hyvä ja kaunis, enkä kadu mitään.
En, mutta olisin halunnut menettää sen eri ihmiselle.