Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut ihanan miehen, mutta ulkonäkö ei sytytä

Vierailija
28.03.2020 |

Tapasimme Tinderissä ja kirjoiteltiin kauan ennenkuin tavattiin, muutama kuukausi. Hänellä oli vain kasvokuva. Hänen kanssa on tosi helppo jutella ja on fiksu ja puhuu myös syvällisiä. Hän on todella ainutlaatuinen, sellaisia miehiä ei joka paikassa ole, tiedän sen. Mutta...miehen ulkonäkö ei sytytä. Kuva olikin muutaman vuoden vanha ja mies on ylipainoinen. Yritän päästä tästä yli, mutta alkaako jossain vaiheessa häiritä liikaa...En halua alkaa ärsyyntyä esim asioista kuten miksi syöt tuollaista, eikö kannattaisi laihduttaa yms. Mitä mieltä olette, kannattaako jatkaa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kiva ja syvällinen mies ansaitsee paremman naisen kuin sinä. Jää sinä odottamaan sitä urheilullista, komeaa pelimiestä joka pyörittää useampaa sun laista kerralla.

Vierailija
2/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varakas niin mitä välii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toope. Miten me sinun puolestasi voidaan valintoja tehdä.

Vierailija
4/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Kiva ja syvällinen mies ansaitsee paremman naisen kuin sinä. Jää sinä odottamaan sitä urheilullista, komeaa pelimiestä joka pyörittää useampaa sun laista kerralla.

Ymmärrän kyllä miltä tuo kuulosti. Mies on todella ylipainoinen. Itse harrastan paljon liikuntaa ja syön terveellisesti. Onkohan tässä liian iso ristiriita.

Vierailija
5/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pois ennakkoluulosi ja tutustu kunnolla. Moni on muuttanut mielipiteensä toisesta. Tai sitten katkaise kerralla. Ihmisen sisin ja persoona on merkitsevin- ainakin itselleni läheisissä ihmissuhteissa.

Vierailija
6/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse olla ihmisen kanssa, joka ei viehäty siitä, miltä näytät? Varmasti on kiva mies ja kaikkea muutakin mukavaa, mutta jos se olisi oikea ihminen niin et sä tuollaisia miettisi. Anna mennä.

Vierailija
7/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä miltä tuo kuulosti. Mies on todella ylipainoinen. Itse harrastan paljon liikuntaa ja syön terveellisesti. Onkohan tässä liian iso ristiriita.

On. Jatka elämääsi etsien samanlaista kuin itse olet. Samalla mieti selviät elämästä jos kyselet tälläisiä asioita omasta elämästäsi tuntemattomilta keskustelupalstalla.

Vierailija
8/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse olla ihmisen kanssa, joka ei viehäty siitä, miltä näytät? Varmasti on kiva mies ja kaikkea muutakin mukavaa, mutta jos se olisi oikea ihminen niin et sä tuollaisia miettisi. Anna mennä.

Täysin samaa mieltä. Jos mikä tahansa asia toisessa selkeästi häiritsee, näen sen merkkinä siitä, ettei kyseinen ihminen ole minulle oikea.

Vierailija
9/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sitä pinnallisuudelleen voi... Oman kokemukseni mukaan moni heistä, jotka eivät "heti" ole näyttäneet erinomaisilta tai muutoin puoleensa vetäviltä, ovat monesi muuttuneet aina paremman näköisemmiksi, mitä enemmän heihin on ollut valmis ja halukas tutustumaan.

En silti käy väittämään, etteikö ulkonäöllä olisi miään väljä. Tokihan sillä on. -Onhan se usein ensimmäinen mihin toisessa kiinnitämme huomiota. (Tai olemme kiinnittämätä).

Mutta Ap:n tilanteessa minua kyllä askarruttaisi sekin, miten mies suhtautui siihen kun tapasitte ja kävi ilmi, että hänellä on ollut profilissaan  vanha kuva. - Pyysikö sitä mahd anteeksi va ei? - Tai yrittikö muutoin selittää tapahunutta(?)

Sinkkumies

Vierailija
10/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohotin vähän kulmiani kun näin nykyisen ukkoni ekaa kertaa. Ylipainoa joku n. 30 kiloa. Mutta päätin katsoa miten menee ja näin 5v myöhemmin en antaisi pois mistään hinnasta. Ylipainoinen edelleen mutta on niin ihana mies ettei parempaa varmasti löydy.

Vierailija
11/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there. Lähes puolitoista vuotta tuhlasin molempien aikaa. Mies kärsi siitä ihan yhtä paljon kuin minä; tapaamisia ja seksin välttelyä, koska toinen oli ihan kiva kaveri mutta halua ei ollut.

Molempien kannalta reilua lopettaa heti.

Vierailija
12/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin nykyisen mieheni, oli todella hoikkaa ja treenasin parempaa maratoniaikaa varten. Mies taas oli roimasti ylipainoinen (183/160). Rakastuin ja lopulta tulin sokeaksi miehen ylipainolle.

Nykyään minä olen 7 kg painavampi ja mies 50 kg kevyempi kuin tavatessamme. Edelleen rakastamme toisiamme ja pidän miestäni syötävän hyvännäköisenä.

Vierailija
13/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sitä pinnallisuudelleen voi... Oman kokemukseni mukaan moni heistä, jotka eivät "heti" ole näyttäneet erinomaisilta tai muutoin puoleensa vetäviltä, ovat monesi muuttuneet aina paremman näköisemmiksi, mitä enemmän heihin on ollut valmis ja halukas tutustumaan.

En silti käy väittämään, etteikö ulkonäöllä olisi miään väljä. Tokihan sillä on. -Onhan se usein ensimmäinen mihin toisessa kiinnitämme huomiota. (Tai olemme kiinnittämätä).

Mutta Ap:n tilanteessa minua kyllä askarruttaisi sekin, miten mies suhtautui siihen kun tapasitte ja kävi ilmi, että hänellä on ollut profilissaan  vanha kuva. - Pyysikö sitä mahd anteeksi va ei? - Tai yrittikö muutoin selittää tapahunutta(?)

Sinkkumies

Siinäpä se. HE. Moni heistä, monet ovat muuttuneet, heihin on ollut valmis tutustumaan.

Minulle riitti yksi ihminen, ei monia joiden kanssa olisin ollut halukas solmimaan suhteen, johon liittyy molemminpuolinen halu, rakkaus, ihailu ja arvostus.

Vierailija
14/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen laihduttaa ja veikkaan, että jos itse syöt terveellisesti ja mies sua ihailee ja arvostaa, ei kehtaa mättää enää mitä tahansa suuhunsa.. Toki varma ei voi olla.

Vierailija
15/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa tapailua koska et koskaan totu miehen ulkonäköön. Itse yritin väkisin tapailla tällaista kivaa mutta ei tyyppiäni ulkonäöllisesti enkä koskaan tottunut siihen

Vierailija
16/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ylipainoisen miehen kanssa. Petipuuhissa ei jaksanut muuta kuin maata sellällään ja odotti että minä teen kaiken. Sanomattakin on selvää että lopetin sen suhteen lyhyeen. Ei auttanut vaikka oli muuten kuinka kiva ja fiksu tahansa.

Vierailija
17/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen laihduttaa ja veikkaan, että jos itse syöt terveellisesti ja mies sua ihailee ja arvostaa, ei kehtaa mättää enää mitä tahansa suuhunsa.. Toki varma ei voi olla.

Ei aina mene noin. Minä ihastuin nettideiteillä mieheen, joka halusi pitkittää tapaamista.  Kun tavattiin ja minä ajattelin, että en voi kivaa miestä torjua ylipainon takia, hän kuvitteli että pidän isoista miehistä. Seuraavan vuoden aikana lihoi liioittelematta ainakin 20 kg. Heitti vielä vitsiä siitä, kuinka minä varmaan tykkään isoista miehistä (olin nuori ja kuvittelin itse, ettei toista saa tuomita ulkonäön perusteella).

N 160/52 s

Vierailija
18/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siinäpä se. HE. Moni heistä, monet ovat muuttuneet, heihin on ollut valmis tutustumaan.

Minulle riitti yksi ihminen, ei monia joiden kanssa olisin ollut halukas solmimaan suhteen, johon liittyy molemminpuolinen halu, rakkaus, ihailu ja arvostus.

Niin kyllä minullekin riittäisi erinomaisesti Se yksi... mutta ennen kuin löydän ja kohtaan Sen yhden ja erityisen, jonka kanssa voisin muodostaa parisuhteen, niin olen valmis kohtaamaan monia muita.

Tulisi aika paljon paineia treffeille, jos ensimmäisestä toisen kohtaamisesta pitäisi aina tietää haluaako jatkaa yhdessä samaan suuntaan. - Toisista tämän näkee ja tuntee heti, että ei. Toiset "vaativat" enemmän aikaa.

On oikeastaan - paremman termin puutuessa - hassua, miten sitä yleisemminkin on ihmisä, joiden kanssa tuntuu löytyvän yhteinen sävel "heti" ,tai ainakin hyvin pian kun sitten taas on ihmisiä, joiden kanssa ei tiedä miten tai kuinka heidän kanssaan tulisi olla, vaikka heidät olisi teinny mahd. jo useia vuosia.. 

Sinkkumies  

Vierailija
19/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä olen pinnallinen, mutta kuinkakohan moni täällä minua pinnalliseksi sanonut lähtisi itse rakentamaan suhdetta todella ylipainoisen miehen kanssa. Tämä vaikea ylipaino näkyy hänen terveydentilassaankin, vaikka ei kovin vanha ole vielä. Ap

Vierailija
20/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei aiemmin merkinnyt ylipaino, ruokavalio yms. mitään. Mutta nyt nelikymppisenä kun oma terveys ei enää kestä huoletonta elämäntapaa, olen alkanut arvostamaan ihan eri tavalla itsestä huolehtimista. Minusta se on asia joka olisi jollakin tavalla hyvä jakaa. Kyse ei ole mielestäni pinnallisuudesta. Vetovoiman lisäksi kyse on myös vapaa-ajan viettotavoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi