Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kasvimaito paras pannariin?

28.03.2020 |

Ennenkin oon saanut täältä hyviä vinkkejä :) Pannaria tekisi mieli, mutta en voi käyttää tavallista maitoa. Mitä suosittelisit tilalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oatlyn iKaffe tai kylmäkaapista löytyvä Oatlyn Deluxe. Itse en voi käyttää myöskään soijamaitoa niin kauralla menty.

Vierailija
2/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti oatlyn käsinlypsetty kauramaito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niissä ei tuossa tehtävässä oo mitään suurta eroa. Jos otat jotain makeutettua, niin sitten se pannarikin on vähän makea. Mantelimaito on ehkä voimakkaimman makuinen, mutta hyvältähän se maistuu.

Vierailija
4/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpro Soya Lätt. Vielä en ole sellaista ruokaa keksinyt mihin tämä ei lehmänmaidon sijasta toimisi😊 Ja Alpron soija tulee Kanadasta, ei Brasiliasta...

Vierailija
5/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaista täysmaitoa taikinan pohjaksi, sekaan kunnon kermaa. Paistamiseen paras on voi.

Vierailija
6/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeuttamaton mantelimaito! Soijaa ei kiitos, kaura sopii kyllä johonkin muuhun, mutta maistuu liikaa pannarissa. Makuasiahan se tietenkin on, mutta minusta mantelimaito on parasta.

7/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaista täysmaitoa taikinan pohjaksi, sekaan kunnon kermaa. Paistamiseen paras on voi.

Siis tää olis niiiiiin hyvää mutta kun ei kykene :/ 

Kiitos vinkeistä! Pitää katsoa mitä noista lähikaupassa löytyy kunhan käyn muutenkin. 

Vierailija
8/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä kasvilla on nisät?