Mitä v...tua
Olen lähdössä kavereiden kanssa muutamalle oleuelle mutta perheen hallitus on toista mieltä??? Jos menen niin olen kuulma 2vk karanteenissa... miten saan vaimon ymmärtämään että ei ole syytä paniikkia tämän v...tun koronan takia? Ja nyt oikeasti sellaisia neuvoja kehiin että pääsen kaljalle, kiitos!!!
Kommentit (17)
Ymmärrän sinua todella hyvin. Olet oikeassa kuten me miehet yleensä olemme, mutta eihän akat sitä useinkaan tajua. Yritä olla jämäkkä. Ei se kahta viikkoa jaksa sinua karanteenissa pitää. Kerro, että pesit kädet jne...
Ei muuta kuin videoon kaikki. Ei minnekään.
En tarvii v...uilua vaan neuvaja miten pääsen kavereiden kanssa parille kaljalle. Olen jo yrittänyt kaikkea mahdollista mutta sama narina jatkuu...
Ap
Siis mihin meet, täällä ainakin baarit kiinni😲
Vierailija kirjoitti:
En tarvii v...uilua vaan neuvaja miten pääsen kavereiden kanssa parille kaljalle. Olen jo yrittänyt kaikkea mahdollista mutta sama narina jatkuu...
Ap
Näytä minulle narisematon nainen, niin minä annan sinulle kaiken Ford Knoksin kullan...
M 45
Usko nyt hyvä ihminen ko pressakin varoittelee
1. Laita kengät jalkaan
2. Laita takki päälle
3. Tarkista, että lompakko on mukana
4. Avaa ulko-ovi
5. Astu ovesta ulos
6. Sulje ovi
7. Mene baariin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Näytä minulle narisematon nainen, niin minä annan sinulle kaiken Ford Knoksin kullan...
M 45
Nainen ei saa olla kanssasi eri mieltä? 😂
Olet harvinaisen tyhmä ja itsekeskeinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
M 45
Nainen ei saa olla kanssasi eri mieltä? 😂
Olet harvinaisen tyhmä ja itsekeskeinen tapaus.
Perusteltu mielipide ja turhanaikainen henkilökohtaisuuksiin meneminen ovat kaksi eri asiaa.
Kitisevä miesvauva kysyy neuvoa av-palstalta 🙈🙈🙈
Mitä toi kuulma tarkoittaa? Olen jossain muuallakin nähnyt saman sanan.
Eikö hallituksen pitäisi viedä asia eduskuntaan ja perustulakivaliokuntaan vahvistettavaksi?
Että ei se niin varma ole, ettekö pääse.. Seuraa nyt vaan tilannetta
Älä mene kaljalle Uudenmaan rajan yli kumpaankaan suuntaan. Kannattaa muutenkin osoittaa jämäkkyyttä naisväkeä kohtaan. Tohvelisankarit vaihdetaan helposti tosimiehiin.
Ota kalsarikännit! Vaimosi on tällä kertaa oikeassa.