Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asunnon myynti nyt koronan aikana

Vierailija
28.03.2020 |

Myykö kukaan muu asuntoaan nyt tällä hetkellä? Onko ihan toivotonta, käykö ketään katsomassa? Mies jätti yllättäen 3 viikkoa sitten ja nyt pitää asunto myydä. Kyseessä kolmio pk-seudulla. Olen ihan hajalla edelleen ja nyt vielä tälläisenä aikana kämpän myyntiin 😣

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan, itselläni saman tyyppinen tilanne.

Vierailija
2/6 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asunnon etsiminen käynnissä pk-seudulla ja kyllä asuntoja tulee myyntiin koko ajan ja kyllä niitä poistuu myynnistäkin. Sanoisin, että nyt kannattaa panostaa kuviin ja ehkä jopa siihen videoon tai 3D-esittelyyn. Näytöt on yksityisnäyttöjä, joten kynnys sopia näyttö on suurempi kuin, jos näyttöön voisi vain marssia. Samoin julkisilla näyttöihin matkustus ei houkuta, jos kohde ei ole oikeasti potentiaalinen. Kuvien pitää siis vakuuttaa, että näyttöön kannattaa lähteä. Toisaalta ne jotka näyttöihin osallistuvat ovat varmasti tositarkoituksella liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rivitaloon muutti juuri uusi osakas. Asunnon koko noin 189 m2.

Vierailija
4/6 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin kolmionne löytyy?

Vierailija
5/6 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on paritalon puolikas Vantaalla.

Vierailija
6/6 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en osaa kommentoida, mutta tarjontaa on ainakin vain alle 10% siitä mitä vuosi sitten oli, sellaisissa kämpissä mitä itse olen katsellut. Koska minulla ei ole edelleenkään kiire ostaa, en ehkä menisi näytöille juuri nyt. Ilmoituksia katselisin silti mielelläni, ja kävisin näytöllä sitten tilanteen rauhoituttua, jos kämpät silloin vielä myymättä.

Mutta onhan ihmisillä tilanteita, että asunto täytyy/halutaan ostaa juuri tietyllä hetkellä. Lapsen syntymä, tulossa oleva putkiremontti jonka alta halutaan pois, jne.

Kokeile ihmeessä myydä, et siinä mitään menetäkään. Panosta kuviin ja selkeään pohjakuvaan. Voisikohan asunnon alustava esittely ostajaehdokkaillekin onnistua netin kautta, vaikka Skypessä? Voit ainakin mainita ilmoituksessa olevasi halukas esittelemään netissä. Tsemppiä kovasti tilanteeseesi.