Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun piti laihduttaa ja nyt vaan mässäilen täällä suklaata

Vierailija
28.03.2020 |

Laatikossa varmaan kuutta erilaista suklaata... miks tää on mun elämän tarina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla varmaan hyvä tekosyy miks on sitä suklaata laatikossa

Vierailija
2/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä suklaat pois ja kuvittele itsesi haluamassasi koossa. tallenna puhelimeesi kuvia hoikista ihmisistä ja katsele niitä päivittäin. mieti millaisia vaatteita aijot ostaa kun olet hoikka. saat motivatiota turhien syömisien pois jättämiseen kun joka päivä kuvittelet itsesi sellaisena kun haluaisit olla.

itse saan motivaatiota noiden kuvien lisäksi esim käymällä vaa'alla joka aamu ennen aamupalaa. silloin nään heti aamulla olevani muutamaa sataa grammaa kevyempi kuin edellisenä aamuna ja saan motivatiota työstää seuraavan aamun lukemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä ne suklaat roskiin. Et kai joisi ruokaöljyäkään tai söisi voita rasiasta lusikkalla? Ihan sama menetätkö sen 6-12 euroa mitä suklaalevyt maksoivat, pienempi paha se on kuin kärvistellä laihdutuskuurilla monta viikkoa kun sulatat niitä läskikasasta vartalosi ympärillä.

Jos suklaalevy on 200 grammaa ja sinulla on niitä 6, niin tuossa on jo 6 x 2 x 600 kcal = 7200 kcal. Eli kilo ihmisläskiä. Käveleminen kuluttaa 200 kcal tunnissa, eli tuossa on energiat 36 tunnin lenkkeilylle ennen kuin alkaisit laihtumaan. Heitä myrkyt roskiin äläkä tunge niitä kehoosi.

Vierailija
4/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla varmaan hyvä tekosyy miks on sitä suklaata laatikossa

Eipä siinä mitään tekosyytä vaan mitä enemmän sitä syö niin sitä enemmän sitä tekee mieli ja sitten tulee ostettua.

Vierailija
5/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pistä suklaat pois ja kuvittele itsesi haluamassasi koossa. tallenna puhelimeesi kuvia hoikista ihmisistä ja katsele niitä päivittäin. mieti millaisia vaatteita aijot ostaa kun olet hoikka. saat motivatiota turhien syömisien pois jättämiseen kun joka päivä kuvittelet itsesi sellaisena kun haluaisit olla.

itse saan motivaatiota noiden kuvien lisäksi esim käymällä vaa'alla joka aamu ennen aamupalaa. silloin nään heti aamulla olevani muutamaa sataa grammaa kevyempi kuin edellisenä aamuna ja saan motivatiota työstää seuraavan aamun lukemaa.

Oon yrittäny mutta en vaan saa päähäni miltä haluaisin näyttää. Se kuva on jotenkin sekainen..

Vierailija
6/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heitä ne suklaat roskiin. Et kai joisi ruokaöljyäkään tai söisi voita rasiasta lusikkalla? Ihan sama menetätkö sen 6-12 euroa mitä suklaalevyt maksoivat, pienempi paha se on kuin kärvistellä laihdutuskuurilla monta viikkoa kun sulatat niitä läskikasasta vartalosi ympärillä.

Jos suklaalevy on 200 grammaa ja sinulla on niitä 6, niin tuossa on jo 6 x 2 x 600 kcal = 7200 kcal. Eli kilo ihmisläskiä. Käveleminen kuluttaa 200 kcal tunnissa, eli tuossa on energiat 36 tunnin lenkkeilylle ennen kuin alkaisit laihtumaan. Heitä myrkyt roskiin äläkä tunge niitä kehoosi.

Heh, pikemminkin monta vuotta kuin viikkoa. Kai sit vaan oon jotenkin itseäni vihaava ja itsetuhoinen. Tai ajattelen etten olisi kuitenkaan sen parempi hoikempana.. samanlaista tyytymättömyyttä itseensä kuitenkin.

Vierailija
7/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tehnyt edes mieli suklaata mutta on niin tylsää ja puuduttavaa että hain suklaalevyn jemmasta ja syön sitä :(

Vierailija
8/8 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä kun kotovarassa on viikon herkkukiintiö kilo. Koska minulla on perussairaus olen turhan välinpitämättömyyden vallassa koska kuolisin kuitenkin koronaan jos saisin sen. Siksipä on aivan sama miltä ruhoni näyttää kun kerran kuolo korjaa kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän