Irwin Goodmanin laulut ajankohtaisempia kuin koskaan!
Kommentit (21)
Lievestuoreen liisa poingpoing. Todella ajankohtaista. Mistä nuo ennustajanlahjat tulivat?
Näin pari yötä sitten unen jossa juttelin Irwinin kanssa 70-luvulla. Ilmeisesti jonkun aikakoneen voimalla. Irwin kertoi minulle nahkastetsoni päässään että tuli juuri levyttämästä uutta älppäriä. Kysyin mikä mahtaa olla LP:n nimi? Irwin vastasi että kolmastoistakerta. Sanoin hänelle että ei kuulu hänen parhaimpiinsa mutta ihan OK. No vanhana Irwin fanina kaivelin CD:n kyseisetä levystä kuunteluun saunareissujen yheyteen ja Olen kuunnellut sen muutaman kerran ja totesin että ihan mainio levy ( suurin hitti Manu vippaa muutama markka) mutta kaikkein erikoisinta että minua miellytti eniten päätös kappale : Terve Menoo Jätkän Retale!
Olen miettinyt että mahtaako tämä olla nk. enneuni sillä olen niitä aiemminkin nähnyt. Jos näin niin vien Irwinille terveisiä..
Kieltolaki:
Eduskunta halusi kertaheitolla pyyhkäistä kansamme yltä vaanivan vaaran.
Kapakat oli suljettu, anniskeluyhtiöiden ovet naulattu umpeen.
Puulaakin työntekijöille paiskattu lopputili kouraan.
Eletään vaan vaikka piruuttaan ilman turhia murheita,
sillä hiljaisina poikina haudoissaan lepää monia urheita.
Eletään vaan vaikka piruuttaan aika mikä on annettu,
vaakasuorana täältä on aikanaan joka ainoa kannettu.
Maailma on kaunis ja hyvä elää sille
jolla on aikaa ja tilaa unelmille
ja mielen vapaus
ja mielen vapaus.
Älä! Ihan kylmät väreet tulee esim. Kusessa ollaan koko saakelin sakki!
Tumma Virta, viimeinen laulu sekä Laulajan Testamentti tuli mulle mieleen.. ja ehkä Pyhä Pietari. Toivottavasti Vexi ei sairastu koronaan!
djdjdjdj kirjoitti:
Tumma Virta, viimeinen laulu sekä Laulajan Testamentti tuli mulle mieleen.. ja ehkä Pyhä Pietari. Toivottavasti Vexi ei sairastu koronaan!
Vexi kuoli puolen vuoden päästä tästä viestistä, ei koronaan tosin
Ainakin Kusessa ollaan on ajankohtainen. ☺️