Miksi helvetissä peräpukamien täytyy kutista?!
Aivan järkyttävä kutina, että tekisi mieli vaan raapia persettä koko ajan. Apteekissa peräpukamavoide loppu. Laitoin hätään hydrokortisonia ja huuhtelin kuumalla vedellä. Ei pysty ees lähtee lenkille, kun tietää, että perse rupeaa heti kutisemaan ja vuotamaan.
Kommentit (11)
Mä en koskaan uskonut saavani pukamia, mutta sieltähän ne tuli kun täytin 25vee ja aloitin toimistotyön.
Pukamat pukamat peräpukamat!
Pyllynreiässä!
Onko peräpukamavoiteetkin jo hamstrattu?
Vierailija kirjoitti:
Onko peräpukamavoiteetkin jo hamstrattu?
On ja Panadolit.
Voiko pukaman puhkaista neulalla ja puristaa ulos?
Vierailija kirjoitti:
Voiko pukaman puhkaista neulalla ja puristaa ulos?
(Jaahas, h-sana oli modeille liikaa. Uusi yritys.)
Ei, koska se on verisuonistoa. Lääkäri voi "h irttää" pukaman, jolloin se kuihtuu pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan uskonut saavani pukamia, mutta sieltähän ne tuli kun täytin 25vee ja aloitin toimistotyön.
Mä oon 55. Millon ne tulee?
Sain kolme viikkoa sitten tilatun Scheriproct-tuubin keskiviikkona.
Se kutina voi olla likaa, ulostetta tai kosteutta. Isu lämpimässä vedessä vähän aikaa ja kuivaa sitten huolella. Kortisonivoide voi myös kutittaa, se tavallinen on liian vahvaa. Voit myös yrittää työntää sormella pukamia sisään.
Vierailija kirjoitti:
Se kutina voi olla likaa, ulostetta tai kosteutta. Isu lämpimässä vedessä vähän aikaa ja kuivaa sitten huolella. Kortisonivoide voi myös kutittaa, se tavallinen on liian vahvaa. Voit myös yrittää työntää sormella pukamia sisään.
Peräaukon seudulle suositellaan 1-prosenttista hydrokortisonia.
Huhhlele lämpimällä vedellä sitä peräaukkoa n. 10 min niin helpottaa. Kokemusta on.