Kysymyksiä, joihin haluat vastauksen (miekkosystävä) (vastaukset täällä)
1. Minkä ikäinen hän on? - Vähän päälle 30. En kerro tarkkaa ikää.
2. Kuinka kuuma hän on? - Erittäin!
3. Mikä on parasta hänessä ulkoisesti? - Hyvä tuoksu, valkoiset hampaat, kroppa, kokonaisuus, vaatteet XD
4. Mikä on raivostuttavinta miekkosystävässä? - Hänen maailman surkein keskittymiskykynsä.
5. Onko miekkosystävällä jotain outoja rituaaleja? - Ei.
6. Puhuuko miekkonen uskonnosta? - Ei.
7. Mitä mieltä hän on meikkaamisestasi? - Ei ymmärrä miksi meikkaan, en kuulemma tarvitse meikkiä awww :33 en siis kysynyt mitään, hän sanoi ihan oma-aloitteisesti XD.
8. Onko miekkosystävä sanonut rakastavansa sinua? - On :3
9. Oletko sinä sanonut hänelle? - Olen. En vielä ihan suoraan, mutta kyllä olen tehnyt selväksi kuitenkin esim. yhdellä kuvalla, jonka lähetin XD.
10. Miltä sinusta tuntuu miekkosystävän kanssa? - Hyvältä. Minun ei tarvitse yrittää tehdä häneen mitään vaikutusta :33 Hän sanoi kerran niin ja lisäsi, että olen jo tehnyt vaikutuksen joten enää ei tarvitse XD :33 aww.
Kommentit (15)
Ht.netin miekkoshullu on siis eksynyt tännekin. Tuliko Sennulaan bannit?
Asuuko miekkosystävän vanhemmatkin Suomessa?
Mikä miekkosystävän uskonto on?
Mitä harrastuksia miekkosystävällä on?
Itse en naisena ikinä sekaantuisi patriarkaatin edustajaan. Kotini on minulle turvallinen tila, eikä siellä ole patriarkaatille sijaa.
Ketä julkkista miekkosystävä muistuttaa?
Pelkääkö miekkosystävä koronavirusta?
11. Mikä on yksi paras piirre miekkosystävässä? - Se että hän on rehellinen eikä ole liian varovainen kanssani XD. Uskaltaa olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ht.netin miekkoshullu on siis eksynyt tännekin. Tuliko Sennulaan bannit?
Olen kyllä alunperin täältä XD.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehkäisyä käytätte?
Valitettavasti minun pitää varmaan hommata pilsut. Miekkonen ei halua käyttää kumia ja hänellä lerpsahtaa heti sen kanssa. Toki pakotan hänet aina laittamaan kumin, mutta kun ei siitä oikein tule mitään....... Siksi emme ole pahemmin panneet XD.
Vierailija kirjoitti:
Ketä julkkista miekkosystävä muistuttaa?
Pelkääkö miekkosystävä koronavirusta?
Pelkää XD. Hän on ihan hysteerinen ja tuijottaa tilastoja jatkuvasti.
Ei mielestäni muistuta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko miekkosystävän vanhemmatkin Suomessa?
Mikä miekkosystävän uskonto on?
Mitä harrastuksia miekkosystävällä on?
Eivät asu Suomessa, uskonnostaan en oikein tiedä. Ei ole koskaan puhunut siitä mitään eikä tietääkseni ole uskonnollinen. Ei hän oikein mitään harrasta, kun on aina töissä.
Tosin nyt on onneksi saanut breikkiä töistä ja voi välillä hengähtää. Hän on todellakin levon tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko miekkonen töissä pizzeriassa?
Ei. Hän on ravintolakokki.
Up