Nyt hamstraamaan kondomeita! Kondomipula uhkaa! (IL)
Kommentit (23)
Toinen vaihtoehto on kädenmittanen väli.
Ei minulla ole sellaisille käyttöä.
Kiitos korona! Nyt tyttöystävällä ei ole enää validia syytä hangoitella peppuseksiä vastaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseen voi painaa ilman kumia.
Tarttuu ne taudit sitäkin kautta...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos korona! Nyt tyttöystävällä ei ole enää validia syytä hangoitella peppuseksiä vastaan.
M
Ööö, on? Syistä paras on se, ettei vaan halua.
Vierailija kirjoitti:
M
Meillä jo kaksi vuotta pantu kakkoseen ja viime aikoina vaimo myös imenyt munan puhtaaksi.
Naisten välisessä ei mitään käyttöä.
Enpä noilla sinkkuna mitään tee, joten ei kosketa minua. Enkä tekisi kyllä parisuhteessakaan, koska silloin olisi jokin vaivattomampi ehkäisy käytössä.
Vierailija kirjoitti:
M
Olis varmaan kaikille parempi, jos tulisit vaan sieltä kaapista. Karvasta kakkareikää sulla tekee mieli kuitenkin enemmän, pillu on vaan korvike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ööö, on? Syistä paras on se, ettei vaan halua.
Vielä parempi syy on se että haluaa. Minä siis haluan. Joten rakastelemme tyttöystävää pyllyyn ja pulinat pois.
M
Vierailija kirjoitti:
"Tehtaat seisokissa"
Nauroin samaa :D
Abortteja ei ainakaan tulla tekemään moneen kuukauteen, koska resurssit menevät koronapotilaisiin.
Eihän sitä voi muutenkaan harrastella kun pitää olla turvaväli.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi muutenkaan harrastella kun pitää olla turvaväli.
Ai? Ei se metrin turvaväli ainakaan minun ja gambialaisen poikaystäväni välistä rakastelua ole haitannut. Sattuu vain hieman vähemmän!
t. Jaana 120kg
Me ei olla koskaan vaimon kanssa käytetty kondomia. Ei kertaakaan. Jos lapsia tulee, niin antaa tulla. Tuntuu hyvältä laskea siemen sisään ja vaimokin oikein komentaa yhdynnän aikana että, tule jo.
Mulla on kierukka