Sain virallisen tekstarin Uudenmaan sulkemisesta
On siis liikkumisrajoitusilmoitus, ajankohta ja linkki poliisin sivuille, joilla näemmä lisäinfoa. Onko tullut jo muillekin?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mitään enkä muista mitään Suomi 100 tekstariakaan saaneeni. Salainen numero on, mutta eikai sillä nyt tässä ole väliä? Kyllä kai nuo nyt saavat numeroni jostain selville.
Eikös sen Suomi 100-tekstarin kanssa käynyt niin että vahingossa jotkut sai useamman viestin, ja jotkut taas eivät saaneet ollenkaan. Oli vahingossa lähettänyt joidenkin numeroon jollekkin toiselle kuuluneen viestin.
Itselle tuli vasta äsken tekstari Uudenmaan sulkemisesta, ehkä se vielä tulee sinullekkin.
Mullekin tuli. Liittymä on työnantajan, joka on Helsingissä. Itse asun Seinäjoella.
Ei tällä systeemillä kyllä mistään äkillisestä vaarasta tiedoteta.
minullekin tuli jostain syystä vaikka olen erikoistapaus eikä samat säännöt päde minuun
Vierailija kirjoitti:
Prepaidiin ei tule. Koska niitä ei rekisteröidä henkilötiedoilla
Tuli siihenkin.
Vierailija kirjoitti:
9.21 kilahti Kymenlaaksoon Telian numeroon. Kyrsii, kun oli makeat krapulaunet menossa, eka tyhjäksi raivattu aamu kahteen viikkoon maata rauhassa ja kuitata univelkoja.
Etkö osaa laittaa puhelintasi äänettömäksi?
Mulle ja miehelle tuli vaikka asutaan Hämeessä. Suomi100 tekstaria en saanut.
Ei ole tullut, eikä mitään suomi100 viestiäkään ole tullut.
Tottakai se tulee kaikille. Itse olen käynyt Uudellamaalla eli Hesassa vuonna 90 ja pärjään vieläkin sillä.
Mä sain, mä sain!!! Tuli vasta nyt kello 15.
Tuli vaikka asun lahessa. Mitähän minäkin tuolla tiedolla teen... evvk
Tytölle tuli aamulla ja mulle vasta äsken. Meillä on eri sukunimi, voiskohan sillä olla merkitystä 🤔Ite olen aakkosissa loppupäästä
Vierailija kirjoitti:
Tytölle tuli aamulla ja mulle vasta äsken. Meillä on eri sukunimi, voiskohan sillä olla merkitystä 🤔Ite olen aakkosissa loppupäästä
Ei taida vaikuttaa.. Miehellä ja minulla on sama sukunimi. Toinen meistä sai viestin aamupäivällä, toinen vasta äsken.
Hallituskin olisi voinut tiedottaa tekstareilla. Vaikka muutama viikko sitten kaikille suomalaisille: peskää käsiä, pysykää kotona, kaikki muu paitsi välttämätön ulkoilu ja asiointi heti seis, olemme tiukassa tilanteessa mutta kyllä tästä selvitään.
eiköhän ne kaikille tuu ettei voi kiistää etteikö määräykset olisi kuultu/luettu. Toki jotkut varmaan vielä pokkana parin viikon päästäkin väittää etteivät oo saaneet ko. tietoa.
Eipä ole näkynyt. Uudellamaalla asun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli työpuhelimeen, mutta ei kumpaankaan henkilökohtaiseen numeroon. Kaikki on Telian liittymiä.
Nyt iltapäivällä tuli viesti omaan numeroonkin. Onkohan tässä priorisoitu yritysliittymät ja tärkeille ihmisille lähtee tärkeät viestit ekana. Tässä nyt ei mikään akuutti hätätilanne tietenkään ole kyseessä, mutta sellaisen varalta ei nyt ihan vakuuta tämä tekstarisysteemi. En ikinä saanut sitä Suomi 100 -viestiäkään.
multa tuli kun sain viestin köhä kolme toimii koronamaan rajana. lähettäjänä viisi tyyhmää tytön tylleröä
9.21 kilahti Kymenlaaksoon Telian numeroon. Kyrsii, kun oli makeat krapulaunet menossa, eka tyhjäksi raivattu aamu kahteen viikkoon maata rauhassa ja kuitata univelkoja.