Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain virallisen tekstarin Uudenmaan sulkemisesta

Vierailija
28.03.2020 |

On siis liikkumisrajoitusilmoitus, ajankohta ja linkki poliisin sivuille, joilla näemmä lisäinfoa. Onko tullut jo muillekin?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.21 kilahti Kymenlaaksoon Telian numeroon. Kyrsii, kun oli makeat krapulaunet menossa, eka tyhjäksi raivattu aamu kahteen viikkoon maata rauhassa ja kuitata univelkoja.

Vierailija
62/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut mitään enkä muista mitään Suomi 100 tekstariakaan saaneeni. Salainen numero on, mutta eikai sillä nyt tässä ole väliä? Kyllä kai nuo nyt saavat numeroni jostain selville.

Eikös sen Suomi 100-tekstarin kanssa käynyt niin että vahingossa jotkut sai useamman viestin, ja jotkut taas eivät saaneet ollenkaan. Oli vahingossa lähettänyt joidenkin numeroon jollekkin toiselle kuuluneen viestin.

Itselle tuli vasta äsken tekstari Uudenmaan sulkemisesta, ehkä se vielä tulee sinullekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli. Liittymä on työnantajan, joka on Helsingissä. Itse asun Seinäjoella.

Vierailija
64/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä systeemillä kyllä mistään äkillisestä vaarasta tiedoteta. 

Vierailija
65/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekin tuli jostain syystä vaikka olen erikoistapaus eikä samat säännöt päde minuun

Vierailija
66/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prepaidiin ei tule. Koska niitä ei rekisteröidä henkilötiedoilla

Tuli siihenkin.

Vierailija
67/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9.21 kilahti Kymenlaaksoon Telian numeroon. Kyrsii, kun oli makeat krapulaunet menossa, eka tyhjäksi raivattu aamu kahteen viikkoon maata rauhassa ja kuitata univelkoja.

Etkö osaa laittaa puhelintasi äänettömäksi?

Vierailija
68/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja miehelle tuli vaikka asutaan Hämeessä. Suomi100 tekstaria en saanut.

Vierailija
69/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut, eikä mitään suomi100 viestiäkään ole tullut.

Vierailija
70/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se tulee kaikille. Itse olen käynyt Uudellamaalla eli Hesassa vuonna 90 ja pärjään vieläkin sillä.

Vierailija
71/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain, mä sain!!! Tuli vasta nyt kello 15.

Vierailija
72/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaikka asun lahessa. Mitähän minäkin tuolla tiedolla teen... evvk

Vierailija
73/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle tuli aamulla ja mulle vasta äsken. Meillä on eri sukunimi, voiskohan sillä olla merkitystä 🤔Ite olen aakkosissa loppupäästä

Vierailija
74/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytölle tuli aamulla ja mulle vasta äsken. Meillä on eri sukunimi, voiskohan sillä olla merkitystä 🤔Ite olen aakkosissa loppupäästä

Ei taida vaikuttaa.. Miehellä ja minulla on sama sukunimi. Toinen meistä sai viestin aamupäivällä, toinen vasta äsken.

Vierailija
75/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituskin olisi voinut tiedottaa tekstareilla. Vaikka muutama viikko sitten kaikille suomalaisille: peskää käsiä, pysykää kotona, kaikki muu paitsi välttämätön ulkoilu ja asiointi heti seis, olemme tiukassa tilanteessa mutta kyllä tästä selvitään.

Vierailija
76/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne kaikille tuu ettei voi kiistää etteikö määräykset olisi kuultu/luettu. Toki jotkut varmaan vielä pokkana parin viikon päästäkin väittää etteivät oo saaneet ko. tietoa.

Vierailija
77/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole näkynyt. Uudellamaalla asun.

Vierailija
78/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli. Terveiset Pohjois-Savosta

Vierailija
79/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli työpuhelimeen, mutta ei kumpaankaan henkilökohtaiseen numeroon. Kaikki on Telian liittymiä.

Nyt iltapäivällä tuli viesti omaan numeroonkin. Onkohan tässä priorisoitu yritysliittymät ja tärkeille ihmisille lähtee tärkeät viestit ekana. Tässä nyt ei mikään akuutti hätätilanne tietenkään ole kyseessä, mutta sellaisen varalta ei nyt ihan vakuuta tämä tekstarisysteemi. En ikinä saanut sitä Suomi 100 -viestiäkään.

Vierailija
80/80 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa tuli kun sain viestin köhä kolme toimii koronamaan rajana. lähettäjänä viisi tyyhmää tytön tylleröä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi