Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskettelupaniikki

Vierailija
28.03.2020 |

https://www.satakunnankansa.fi/a/6ee9673f-698f-4c15-b68d-c3353f27b4ad?c…

Ilmeisesti joillekkin tuli paniikki päästä laskettelemaan ennen kuin tulee liikkumisrajoituksia. Samat ihmiset tilaa ruokaa kauppakassi palveluista ja Prismassa pyrkii välttelemään muita asiakkaita mutta Leville pitää päästä ja ollaanko siellä niin varovaisia (saatikka matkan varrella olevissa ABC asemissa ym.)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä

Vierailija
2/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositukset ei toimi epidemioiden torjunnassa, ainoastaan kovat keinot eli tekninen massavalvontakoneisto tarvis olla olemassa ja sotilaat jotka ampuu kumiluodeilla niitä jotka ei kertakaikkiaan noudata sitä että paikkaan x ei saa mennä ilman lupalappua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

epidemia olisi vielä jotenkin hallinnassa jos ihmiset eivät olisi liikkuneet ja parveilleet niin paljon muutaman viime viikon aikana

Vierailija
4/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere tulisi sulkea

Vierailija
5/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åre on auki

No, Mä ostin sukset koko perheelle viikolla kun ne tuli hyvään aleen

Vierailija
6/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sysmä

Vierailija
7/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap sulla on noin tarkka tieto, että tämä tartunnansaaja on just se, joka täältä lähti paniikissa ajamaan Leville, oikein hakemalla hakemaan sen koronan? Jospa hän oli siellä jo, syksyllä oli matka jo varattuna? Tai sellainen matkailija, jolla on oma mökki, ollut siellä jo viikkotolkulla? Tiedän tutun, jolla on mökki Levillä ja menee sinne alkuvuodesta ja tulee etelään takaisin vasta toukokuulla. Ihmisiä on niin erilaisia, joten ei kannata haukkua kaikkia yhtenä nippuna, se kannattaisi sunkin ap muistaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme