Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedoksianto (miekkosystävä)

Vierailija
28.03.2020 |

[quote=Vierailija]Joko homp pe li taas kirjoittelee mielikuvituspoikaystävistään pi-ripäissään heti aamusta kun on taas koko yö valvottu "hyviä" trolleja kehitellen...[/quote]

Nukuin viime yön oikein hyvin, noin kymmeneltä simahdin. Miekkonen tuntuu ja näyttää erittäin konkreettiselta ollakseen mielikuvitusta XD. Mutta mene ja tiedä näistä.

Liittyen tuohon mâtùjuttuun:

Se, että satun seurustelemaan karva-apinan kanssa ei muuta minua ihmisenä mihinkään suuntaan XD. En halua heitä lisää tänne, enkä ole kiinnostunut pąk0laisista ja sąvimaja-asukeista. Miekkosystävä käy palkkatyössä, hänellä on suom. kontakteja, työpaikalla kaikki ovat suomalaisia ja miekkosta kiinnostaa suomen kieli.

Se että olen mieltynyt yhteen, ei tarkoita että olen mieltynyt kaikkiin XD.

En seurustelisi sellaisen kanssa, joka ei halua tehdä töitä, ei ole kiinnostunut suomen kielestä, on păkølainen, jolla ei ole suom. kontakteja...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tuota "miekkosystävä"-sanaa vielä yhden kerran. I dare you. I double dare you...

Vierailija
2/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen on erittäin lænsimaalaismainen eikä hänellä ole mitään kummallisia tapoja. Ei rùkôile eikä mitään XD. Ihan tavallinen, vain erinäköinen. Jos on mieltynyt eksøøttisempaan ulkonäköön, kannattaa rohkeasti kokeilla XD. Tietysti kriteerit kannattaa olla kohdillaan XD. Minua ällöttää sùvąkıt, uskokaa pois XD. Kyse on siitä, että miekkosystävä on poikkeus minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä tuota "miekkosystävä"-sanaa vielä yhden kerran. I dare you. I double dare you...

XD

Vierailija
4/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. Edellinen panosikin oli matukka.

Vierailija
5/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa muuttunut piirre minussa on se, että harkitsen ennen kuin möläyttelen mątù-mielipiteitäni ilmoille XD. En ikinä aloita aihetta itse enkä mielelläni jatka siitä puhumista, jos miekkosystävä aloittaa. Tiedän hänen kantansa, minun kantani on erilainen ja siinä se. Viimeksi hän suivaantui, kun paikassa X ei ollut englanninkielistä nettipalvelua Y, vaan se piti tehdä manuaalisesti. Hän ottaa tällaiset asiat "vähän" liian henkilökohtaisesti XDD.

Vierailija
6/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XDDDDD No se olikin virhe. Tiedätkö, kun pąnèttaa niin pąnèttaa... Ei siinä ajatus normaalisti kulje.

Vierailija
7/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla saa keskustella kehitysmaalaisista alkuasukkaista.

Vierailija
8/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDDDDD No se olikin virhe. Tiedätkö, kun pąnèttaa niin pąnèttaa... Ei siinä ajatus normaalisti kulje.

Kyl tiedän... taaskin alkoi tehdä mieli kovaa peenistä kakkoseeni XDD

Vierailija
9/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se innostui.

Vierailija
10/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisella suomalaisella on oikeus seksiorjaan. Mustat on musta parhaita!

Vierailija
11/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisella suomalaisella on oikeus seksiorjaan. Mustat on musta parhaita!

Miekkosystävä ei ole mùstą XD Eikä ole kotoisin kèhıtysmaasta.