Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3------MARRASMURUJEN TORSTAI--------<3

29.06.2006 |

torstaille pinoa pukkaisi :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä ja minä kotona, ihanaa vapaapäivä. Ajattelin lähteä kaupungille kävelemään, tiettekö liikuntaa ja huvia samassa paketissa :)

Kävin eilen kuuntelemassa neuvolassa sydän ääniä kun niitä liikkeitä ei vain tunnu.. juu äänet kuulu komiasti 158.

Tarttis kyllä siivota mutta tuntuu että ei jaksa niin ei vaan jaksa.

Voimia Haltijapiparille <3

Mites teillä muilla jaksaminen? ootteko pirteitä ja jaksatte entiseen malliin hoitaa kodin ,lapset ja miehen? Minulla riippuu kyllä päivästä, tai viikosta, välillä kaikki ärsyttää kun sitten taas välillä siivoan koko päivän ja laitan ruokaa ja olen niin emoa että :)

ps. terveydenhoitaja sanoi eilen että yritä kuunnella ja tunnustella liikkeitä.. Miten se tehdään?

Tittuska rv19+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia lepäämiseen, sillä helppoa ei varmasti ole sängyssä makoilla 24/ 7 Toivotaan ja rukoillaan että pikkuinen sinnittelisi sitkeästi turvassa sinun kohdussa.

Toivottavasti kaikki marrasmurut saavat onnellisen alun elämälle, kun nyt tuntuu että toisia koetellaan. Voimia

Vierailija
4/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Momentti: Voi miten ikävä juttu! Tulee todella pitkä vuodelepoaika. Luin juttusi ja toivon todella, että vauvalle saadaan mahdollisimman paljon lisäviikkoja, jotta elämä kohdun ulkopuolella olisi mahdollista siinä vaiheessa jos päättää alkaa syntymään.

Tittuska: En osaa noista liikkeiden tunnustelusta muuta neuvoa kuin että makaat selälläsi hiljaa ja odotat, että vauva herää liian rauhalliseen olotilaan. Kyllä sieltä sitten muljahduksia alkaa tuntua ja muutama pikku potkukin. Voihan vauveli olla sellaisessa asennossakin, etteivät raajat osu kohdun seinämiin, vaan hän huitoo vapaasti lapsiveteen. Hienoa kuitenkin, että syke löytyi.

Eilen vihdosta viimein hokasin minäkin vauvan liikkeitä. Tunsin jotakin kovaa oikealla kohdun alaosassa. Kun koskettelin sitä, vauva tuntui hermostuvan ja alkoi potkia sarjoittain. Pyrki varmaan ressukka karkuun :-) Sittemmin en ole taas tuntenut mitään, paitsi sen, että vauveli on varmaan masussa poikittain, kun tuo kohtu tuntuu selällään maaten jotenkin omituisen malliselta.

Ainoa asia, mistä olen tällä hetkellä huolissani ovat omituiset kipeät vihlaisut, joita tunnen tuossa kohdun etuseinämässä. Ihan kuin joku kaivertaisi sormella sisältä päin. Samaa tunnetta oli kun odotin kuopusta. Olin hetkittäin ihan varma, että pikkuherra raapi sormillaan kohdunpohjaa. No voihan se olla ihan viatonta kasvukipuiluakin...muutenkin tuo kohtu on todella aran oloinen, mutta mitään tulehduksia ei ole tutkimuksista huolimatta löytynyt.

Onko muille tullut vielä huonon olon puuskia? Itselläni on ollut nyt mutamana aamuna erittäin heikko olo. Yököttää, muttei onneksi ole vielä toistaiseksi tullut oksennettua. Omituista näille viikoille, huomisen jälkeen on kuitenkin puoliväli jo ylitetty...ja ovathan nämä minun ongelmani nyt ovat tosi pieniä verrattuna esim. Momentin tai Haltijapiparin huoliin, mutta täällä valittaminen tuo kummasti lohtua omaan olotilaan.

Kanelisokeri 19+5

Vierailija
5/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti jaksamista makoiluun momentti!

Me ollaan nyt muutettu, muutama yö jo nukuttu uudessa kodissa, jotain pientä olis vielä vanhassa asunnossa, huomenna haetaan ja siivoan sen loppuun, sit onki avaimien palautus.

Kovasti on puuhaa mut onneks on ite hyvässä kunnossa ja jaksaa tehä ja laittaa paikkoja kuntoon.

Eilen käytiin rakenneultrassa ja poika olis tulossa :) niin oon itekkin arvellut, oikeestaan 100% varma olin jo asiasta :)) istukka etuseinämässä, mut turvallisesti ja tonki jo arvasin ku liikkeet tuntunu niin vaimeina ja myöhään.Nyt tuntuu kyllä jo enempi ja useemmin mut siltikin tää on rauhallisempi kuin siskonsa, esikoinen myös poika ja ihan samalla lailla menny kaikki raskaudessa kuin nyttekin.

Kummeista ja ristiäisistä puhetta näyttänyt olevan...kummit on jo meillä kysytty ja suostuivat, kolme kummia tulee ja ristiäiset pidetään kotona, aikaa nyt ei sentäs vielä ole päätetty ;) Nimistä on ollut jonkin verran puhetta, mut mitään ei ole vielä päätetty, tytöllehän ei nyt nimeä tarvi ees miettiä.

Jahas nyt aamupalalle ja jatkaan laatikoiden tyhjentämistä, onneks pian on sekin tehty, sit vaan oottaa et pääsis kylppäriä käyttään, se kun on vielä vähän vaiheessa...

Tuuli ja poika rv 21+2

Vierailija
6/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat viikot sinulla edessä. Ei voi muuta sanoa. Toivotaan, että vauva saisi sinne ensimmäiselle etapille asti ainakin kohdussa pysyä! Ja senkin jälkeen mahdollisimman pitkään.

Omat, pienet vaikeudet ja ongelmat tuntuvat niin tavattoman mitättömiltä tuollaiseen verrattuna.

Marrastoive rv 22+4

Vierailija
7/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa sain syötyä kunnolla eli ei heti alkanut tökkimään ruoka ja uskon että sekin näkyy sitten heti verensokereissa kun ne nyt niin herkästi nousevat...

Kävin sitten viemässä terveyskeskukseen sen uuden näytteen ja se oli onneksi puhdas eli ei mulla olekkaan virtsatietulehdusta.

Maha voi hyvin kamalasti ei tääläkään kyllä liikuskella,joten maanantaina vaadin taas sydänäänten kuuntelua että saa mielen rauhan ultraa odotellessa.

Muljahteluja tuntui parina yönä tai siis illalla kun nukkumaan olin menossa mutta eilen entaas rekisteröinyt ainuttakaan muljahdusta siis illallakaan.

Mutta uskon että se nyt siellä kuitenkin voi hyvin sinne asti että pääsen asian varmistamaan neuvolassa,täälä kun jää neuvola täditkin piakkoin kesälomille niin siksi nyt ollut neuvoloita näin tiheeseen.

Ja siksi ettänoi viikot olikin pidemmällä mitä odotettiin ja sokereja judun mittaileen koko ajan joka päivä.

Mutta eipä kai muuta nyt taas tällä kertaa pitää mennä laittaan pyykit koneesta kuivuun ja uusi koneellinen pyörimään...

rv 19+3

Vierailija
8/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli ok. Kakkosemme on paljon rauhallisempi kuin esikoinen aikoinaan. Ultraaja yritti tönimällä herätellä kakkosta, että hän kääntyisi ja näkisimme kasvot. Mutta ei. Lopulta minä itse käännyin kyljelleni ja niin saimme ultrakuvan myös kasvoista. Kätilö kysyi heti aluksi halusimmeko tietää sukupuolen. Emme halunneet tietää sitä istukkatutkimuksesta emmekä tästäkään ultrasta joten se säilyköön salaisuutena loppuun asti. Istukka on etuseinämässä joten se selittää vauvan vaimeat jumpat.

Nyt on niin huojentunut olo kun sitä aina pelkää kaikkein pahinta. Valvoinkin viime yönä klo 4.00 asti ja herätyskello soi jo 6.30. Nyt aion mennä päikkäreille ja sitten vasta siivoilen ja kokkailen. Esikoinen jäi eilen kumminsa kanssa mökille ja tulee onneksi vasta tänä iltana kotiin. Näin meillä. Nyt peitto korviin!

Naksis 19+1