Ongelma on nyt sellainen että päätin vaihtaa meidän taloyhtiön huoltofirman ja tämä uusi firma osoittautunut huonoksi ja nyt minua syytetään tästä
Olen taloyhtiön puheenjohtaja ja äänestyksessä tulimme tulokseen, että vaihdamme jo hyvä huoltofirman vielä parempaan jonka minä tiedän sillä se tosiaankin tuli minun kauttani sillä tuttuni omistaa koko firman.
Firman nimeä en kerro ja asumme pk seudulla eli täällä on paljon pikkufirmoja!!
Tämä firma hoitaa työnsä todella huonosti. Pihalla on roskia ja koiran jätköksiä. Oven edustoja ei ole harjattu koko tänä vuonna kertaakaan.
Firmassa ei vastata puhelimeen ja kun vastataan niin on kuulemma niin kiire ja asia vain viivästyy ja viivästyy...
Kuitenkin pahin oli se, että eräs tämän firman huoltomies oli vaihtanut lampun rapussa ja kupu oli kiinitetty huonosti ja se putosi tänää katosti noin 5 sekunti sen jälkeen kun eräs talon vanhus oli kävellyt sen alta.
Kupu särkyi ja putosi lattialle minun eteeni.
Nyt koko taloyhtiö on alkanut hermostumaan minuun sillä olen kuulemma pilannut talomme vaihtamalla tuollaiseen paskafirmaan.
Tämän firman miehet eivät välttämättä käytä edes työvaatteita vaan saattavat hääriä pihallamme siviilitakki tai huppari päällä epämääräiset reisitaskuhousut jalassa. Myöskin autot vanhoja 90 luvun pakuja joissa ei lue mitään..
Kommentit (13)
No kenenkäs muun asiosta asiat ovat tuossa pisteessä? Eikö olisi syytä purkaa sopimus ja pyytää nöyrästi vanha takaisin..
Sopimuskausi loppuun ja sitten uusi tarjouskilpailu.
Muuten tulee liian kalliiksi.
T. Kokenut.
Koskaan ei kannattaisi hyvää vaihtaa. Se ei tietenkään ole sinun syysi vaan ihan yhdessä erehdyitte. Tai ei se edes millään tasolla ole teidän vikanne vaan huonosti asiansa hoitavan huoltoyhtiön.
Mikä sai sinut vaihtamaan huoltofirmaa? Tarjosiko tuttusi jotain vastineeksi?
Ota tuttusi puhutteluun ja sano, että saitte p****a. Vaadi petrausta ja käske ostaa työukoilleen firman logolla varustetut huomioliivit. Maksaa pari euroa zippe.
Kannattaa ottaa pätevä talonmies, jos ei ihan kauhean isosta yhtiöstä ole kyse. Yleensä jälki on parempaa ja vastaus huoltopyyntöihin nopeaa. Erikoishommiin tilataan sitten erikseen tekijät tarvittaessa.
Myös asukkaiden kynnys olla yhteydessä ja ilmoittaa puutteista tutulle talonmiehelle on matalampi, joten talo pysyy hyvässä kunnossa.
Totta helvetissä se on sinun mokasi, kun firman tunnet.
Hah onks tää meijän taloyhtiö! Kokouksessa nähdään ens kuussa! Ja johan teille viime vuonna tästä valitettiin mutta seliseli
Tätä se on kun päästää amatöörit tekemään päätöksiä. Ei tainnut olla kilpailutusta ja vaihtoehtojen vertailua vaan typeryksenä runnoit läpi tuttusi firman varmistamatta hinta/laatusuhdetta?
Jos näin, niin sinua syyttävät ovat täysin oikeassa, olet epäpätevä toimimaan hallituksen pj:nä tai edes jäsenenä.
Yleensä isot firmat kusettaa pahiten mitä tulee laskuttamiseen, kuukausimaksu on halpa mutta töiden tekeminen maksaa ja paljon... Alalla kilometrien laskuttaminen tuplana ja vähän yli on. Ns normikäytäntö jos yrittää reklamoida.
Eli vinkki siitä että ota halvin joka jättää töitä eniten tekemättä pitää paikkansa.
Noi firmat on luotettavuudeltaan pikavippi puljuihin verrattavissa. Toivottavasti tuleva lama syö heidän leivän pois, sen verran on joutunut sietämään.
Amatöörit kun päästetään näitä hyvävelisopimuksia tekemään, niin ei siinä pöhinässä tule mieleen myöskään sopimuksia tehdessä mahdolliset irtisanomispykälät saati sanktiopykälät.
Ihan hyvältähän tuo firma kuulllostaa. Miksi syytät muita täällä? Katse peiliin mars mars.
Ne on kaikki yhtä huonoja, kannattaa valita se joka jättää hommat tekemättä halvimmalla.