Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten puhelimiin kajoaminen

Vierailija
27.03.2020 |

Puhelimeni on monesti laturissa työpaikalla. Kun olen poissa työmaan eri tehtävissä, oletan ettei kukaan kajoa siihen. Usein näyttää siltä, että työkaverit selailevat kännykkääni poissaollessani. Eikö heillä ole omaa puhelinta? Samaan aikaan on tietokone avoinna käytettäväksi. Miksi selata toisen ihmisen kännykkää? Ei tulisi itselläni mieleen ollenkaan. Jatkossa en jätä puhelintani vartioimatta hetkeksikään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhelimesi ei ole lukittuna?

Vierailija
2/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kysynyt heiltä että miksi selaavat puhelintasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla melkoisen palikka, jollei laita puhelimeensa lukituskoodia.

Vierailija
4/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Olen olettanut, ettei ihmiset kajoa toisen omaisuuteen työpaikoilla. Pitää näemmä laittaa lukitus.

Vierailija
5/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaminen on epäonnistumisen äiti.

Vierailija
6/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan siviilipuhelimessani operaattorilta tilattu lähtevien puheluiden esto. Puhelin oli helppo jättää työpisteelle asioita hoitaessa. Kerran kävikin niin, että työkaveri oli mennyt räpläämään puhelintani ja yrittänyt soittaa sillä siinä kuitenkaan onnistumatta. Tyypillä meni asia niin tunteisiin, että hän paineli ensin osastopäälikön juttusille ja siitä vielä työsuojeluhenkilölle valittamaan, ettei ollut saanut soittaa minun puhelimestani, vaikka tuo toinen saa...

.

.

.

Kaverin vaimolla oli ilkeä tapa penkoa toisten puhelimia, lukea tekstiviestit ja tulla kyselemään niistä. Kaiken huippu oli se, että hänellä oli tarve muutella puhelinmuistiossa olevien tuttujen nimet samoiksi joina ne olivat omassa puhelimessaan. Heillä ei voinut jättää puuelinta hetkeksikään pöydälle vahtimatta.

.

.

.

Nykyisessä puhelimessa on kasvojentunnistus ja se on ärsyttänyt pariakin henkilöä, koska eivät pääse urkkimaan...

Vierailija
7/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Työkavereihinkaan ei näemmä voi luottaa.

Vierailija
8/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on rikos jos toisen puhelinta räpeltää. Raiskaukseen verrattavaa toimintaa.

Vierailija
9/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla melkoisen palikka, jollei laita puhelimeensa lukituskoodia.

Mitenkäs peruspuhelimeen saa sellaisen lukituksen...? Sellaiseen näppäinpuhelimeen, jolla esim. mummosi soittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi