Kehtaatteko käydä tänä aikana kaupassa ostamassa vaan jonkun suklaapatukan/karkkipussin???
Mua ainakin katsottiin vihaisesti kun hain tossa Fazerin sinisen. Teki vaan niin kovin mieli :(
Kommentit (27)
En. Turha käynti. Karkit ostetaan viikon ruokaostosten yhteydessä. Eipähän tuu mussutettua enempää kuin on suunnitellut. Kyse ei ole niinkään kehtaamisesta, vaan vastuullisuudesta. En tahdo saada tartuntaa, mutta en myöskään levittää sitä tietämättäni. Kukaanhan meistä ei voi tietää onko sairastunut, kun ei testata.
Ketään ei kiinnosta, mitä ostat.
Ei yhtään ketään.
Kävin tänään ostamassa karkkipussin ja suklaapatukan. Mitä se kenellekään kuuluu miksi ne ostin.
Mä käyn joka ilta hakemassa saunakaljat.
En jaksa yhden herkun takia kauppaan lähteä. Pyrin käymään vain kahdesti viikossa.
Höpö höpö. Ei kukaan katsonut sinua pahasti tai muutenkaan.
Tietenkin. Käyn ihan normaalisti kaupassa päivittäin tai joka toinen päivä.
Tietenkin sinun pitää ostaa kaksi kiloa karkkia ,5 kg suklaata, kymmeniä pusseja sipsejä sekä lavallinen limppaa.
Se on vaan joillakin kumma päähänpinttymä, että massahamstraaminen on turvallisempaa. Itseasiassa on parempi käydä hiljaiseen aikaan kalliimmassa kaupassa käsineet kädessä ja käyttäen lähimaksua. Ei kuittia.
Hain purkin pringlesejä ja pienen kokiksen äsken lähikaupasta. Lapset isällään, joten minä nautin oman perjantai pulloni vaikka olisi Noita Nokinenä liikkeellä.
Ostan koko viikon ruoat kerralla, enkä osta enää herkkuja koska kuitenkin läskipäissäni syön ne kaikki. Asuinmaassani on ja rajoitteita supermarketissa käymiseen (rajattu määrä asiakkaita sisälle, ostoskärripakko) ja ulkona liikkumiseen (max. 2 ihmistä ryhmässä tai sakot, 1.5 metrin etäisyys muihin ihmisiin joka tilanteessa) ja monta tuhatta sairasta niin en lähde ulos seikkailemaan pikkusyistä. Olisi tyhmä olo jos ensin kauppaan odotettuani hakisin yhden patukan tyhjään ostoskärriin ja sitten odottaisin kassajonossa 1,5 metrin etäisyydellä seuraavasta. Mieluummin kerran viikossa koko ruljanssi ja kassi täyteen ruokaa.
Karanteenin aikana olen syönyt paremmin kuin normaalisti ja suunnitellut ateriat paljon paremmin. Taidan pitää tämän yllä jos ja kun normaaliolot palaavat :)
No meidän mies unohti tuoda saunalimpparit ja en kehtaa lähteä lähikaupasta ostamaan terveyssiteitä, mitkä on kanssa lähes loppu ja limpparia. Onneksi siteiden tarvetta ei juuri nyt ole.
Huutopierua lampaille, jotka alkaa jo täysin vapaaehtoisesti kontroilloimaan toisten ostoksia. Tämähän tietty onkin tarkoituksena tässä koronahysterian luomisessa: kontrollin ja valvonnan lisääminen. Vakava asia tietysti kyseessä, mutta pitäisi kiinnittää huomiota mitä kaikkea tässä ohessa tehdään. Seuraavaksi aletaan paheksumaan käteisen käyttäjiä, jotta käteinen saadaan poistettua ja kaikki valta siirtyy pankeille?
Hain tänään 200gr pussin pakastemustikoita kaupasta koska mun teki niitä mieli. Ei hävettänyt, ei pelottanut ja kukaan ei katsonut pahalla. Kassakin hymyili ja moikkasi iloisesti.
Lapseni harjoittelee nyt itsenäistä kulkemista. Ensi syksynä hän menee ekaluokalle, joten on hyvä harjoitella yksin kulkemista ja liikenteen tarkkailua ilman aikuista. Hän käy joka päivä tekemässä pienen kävelylenkin ja poikkeaa samalla kaupassa. Harjoittelee siis myös kauppakäyttäytymistä. Hän tuo milloin mitäkin keksin pyytää: maitopurkin, hiivaa, pillimehuja jne. Turvana on puhelin taskussa, vaikka aika hiljaisia tämän vanhuslähiön kadut ovatkin. Koko ensi kesän me taas pyöräilemme koululle ja takaisin, varmaan useita kertoja viikossa, vaikka kyllä hän senkin jo osaisi yksinkin.
En. Vaan jotain oikeesti hyödyllistä