Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä kannattaa pakata jo hätälaukku eteiseen?

Vierailija
27.03.2020 |

Jossa tarvittavat paperit valokuvat ja lääkkeet ja villavaatetta ja vesipullot. Tulitikut ja peili. Ja varavaatteet. Jos jokin alue saastuu kokonaan on lähdettävä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltta ja makuualusta ja huopa, kyllä Nuuksion metsissäkin pärjää tovin?

Vierailija
2/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkikin. se korkki ja siimaa.Puukko ja suolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vara-akkuja!!!

Vierailija
4/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökkipakopakkaus uusimaalaisille

Vierailija
5/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ohut muovipeitto.

Vierailija
6/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin kassia jonka haluan mukaan sinne teholle... Pojan valokuva, puhelin ja Bachin musiikkia. Mä valkkasin jo siistit alusvaatteet valmiiksi.

Vierailija
7/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vettä ja  kuivaa ruokaa ja lääkkeet

2. Tikut lämpimään

3. kuivana pysyminen, sateen varalle, nilkalliset tukevat kengät ja villavaatetta, untuvatakki

4. suoja, teltta tai käärittävä pressu

4. yhteysvälineet ja akut

5. Henkilöpaperit ja kuvat

6. peili, jolla voi vilkuttaa etsijälle merkkejääillä jo pärjää

Vierailija
8/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia. 

Vierailija
9/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa vaiheessa kannata vaan jo antaa olla?

Vierailija
10/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia. 

Niin hupaisalta kuin kuulostaakin, tämä on ainoa järkevä taktiikka. Mitä sä olet pakenemassa? Virusta? Ei niillä ole jalkoja. Niitä ei näe. Mihin meinasit laukkuinesi paeta?

Vierailija
11/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ajttele jos tää corona on jokaikisellä Espoon keskustan pinnalla ja kotiin tullut niin parempi olla pari viikkoo Nuuksiossa teltassa? Tai veneellä merellä?

Vierailija
12/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä umpisekoja vois alkaa koota hoitoon jo?

Lukita johonkin ja heittää avaimet kurttulehtiruusupuskiin.

Vierailija
13/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa vaiheessa kannata vaan jo antaa olla?

No ei varmasti kannata. Vain tyhmä jää saastuneelle alueelle. Metsää riittää ja kesä tulee.

Vierailija
14/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää corona taisi olla kurtturuusun ja lupiinin pelastus? Ei ole näkynyt juttuja niistä nyt. Toisaalta nythän coronaevakoilla on aikaa niitäkin ulkoilun lomassa nyhtää. Lyötäisiinkö useampi kärpänen yhdellä iskulla? Kun pää leviää ja lähtee sitä pihalle tuulettamaan, se kiukku on hyvä purkaa niihin hävitettäviin puskiin?

Vierailija
15/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin kassia jonka haluan mukaan sinne teholle... Pojan valokuva, puhelin ja Bachin musiikkia. Mä valkkasin jo siistit alusvaatteet valmiiksi.

No, tuskinpa siellä teholla olet sellaisessa kunnossa, että voisit katsella poikaasi, puhua puhelimessa tai kuunnella musiikkia. Ne voit suosiolla jättää hätälaukustasi.

Vierailija
16/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä pärjää sen ajan hyvin kunnes coronapinnat puhtaat. Ei se ikuisesti siellä elä. 30 vrk? Selviytymis  ohjelmia katsoneena on jo paljon ideoita selvitä. Esim vanhan talon tervakatosta saa soihdun ja hylätyssä autossa on kaikkea syttyvää paljon.

Vierailija
17/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskinpa siellä teholla olet sellaisessa kunnossa, että voisit katsella poikaasi, puhua puhelimessa tai kuunnella musiikkia. Ne voit suosiolla jättää hätälaukustasi.

Selfietikku teholle mukaan :)

Vierailija
18/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ketä sanoo toista on itse. Sanoo lapsikin jo.

Vierailija
19/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on metsät täynnä pelastettavia, joitten kaikki retkeilykokemus on telkasta. Sinne vaan peilin ja tulitikkupaketin kanssa selviytymään. Sori, mutta ei me keritä ihmettelemään missä te koetatte vilkutella sillä. 

Vierailija
20/40 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selfietikku teholle mukaan :)

Ja koronakeppi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi