Miksi naiset valehtelee miehille ulkonäöstä.
Miksei voi sanoa suoraan, että vahvarakenteiset miehet kiinnostaa?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No ei ne kiinnosta?
Jos ja kun vain sivuutat kaikki jotka kertovat että eivät pidä "vahvarakenteisista" miehistä (eli näköjään steroidikimpuista), saat tuloksen jossa 100% pitää sellaisista miehistä.
En tiedä yhtäkään naista joka pitää tuollaisista, vaikka heitäKIN on tietysti olemassa. Nuo steroidivartalot ovat EDELLEEN silti miesten unelmia, lakatkaa projisoimasta.
Minä taas en tiedä ainuttakaan joka ei pidä. Toki useat teeskentelee jotain muuta. Humalassa tuo sitten tulee ilmi.
Se on silti kumma että jollain Sami yaffalla kaunis ja upea vaimo. Ei ole Sami komea millään tasolla. Onko sitten fiksu ja hauska muuten en tiedä. En kirjoittaisi vaikka Hkin sisäpiiriin uuten kuulun. Nuo rokkarit ei kyllä koskaan kiinnostaneet.
Suoraan ei voi sanoa, koska sitten alkaa u lien ja k ilttimiesten mäkätys asiasta.
Miehenä oon oppinut, että kropalla ei ole juuri mitään merkitystä. Pituus ja naama ovat tärkeimmät
Vierailija kirjoitti:
Suoraan ei voi sanoa, koska sitten alkaa u lien ja k ilttimiesten mäkätys asiasta.
En ole u li, enkä maailman kilteinkään mies, mutta en koe testovartalon hommaamista millään tavalla tarpeelliseksi. Juoksen kovempaa ja kiipeilen yms. ketterämmin kuin testovartaloiset kovat kaverini. Hekin tosin osaavat antaa minulle, hintelämmälle kaverilleen arvostusta, sillä kun he treenaavat vartaloitaan, niin minä etsin tietoa päähäni. Siitä tiedosta ovat hekin usein hyötyneet, jopa treenaamisessa.
Ai niin. Olen saanut tällä ei niin miehekkäällä kropallani tyttöjä/naisia aina ala-asteelta lähtien. Ja myös sellaisia naisia, jotka ovat pinnallisia. Enää en tosin pinnallisiin naisiin puuttuisi, eikä minun tarvitsekaan, kun on tuo parempi puolisko ollut rinnalla jo lähes 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä oon oppinut, että kropalla ei ole juuri mitään merkitystä. Pituus ja naama ovat tärkeimmät
Totta. Lyhyenä keskivertonaamalla varustettuna miehenä huomattua. Turha oli "muodonmuutos" salilla rampatessa. No, minkäs voit.
No, eipä sekään auta vaikka on kroppa, naama ja pituus kuosissa, kun on kiltti mies kuten minä :(
Haha, itse menin naimisiin lyhyen ja laihan miehen kanssa. Leskeydyin vuosia sitten ja nyt uudessa parisuhteessa. Nyt on pitkä, mutta laiha mies.
On sitä tullut harrastettua seksiä kehonrakentajienkin kanssa ja muiden lihaskimppujen, mutta voin sanoa, että seksuaalisesti eivät miellytä. En kiihotu läheskään tarpeeksi, jotta seksi olisi edes hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole u li, enkä maailman kilteinkään mies, mutta en koe testovartalon hommaamista millään tavalla tarpeelliseksi. Juoksen kovempaa ja kiipeilen yms. ketterämmin kuin testovartaloiset kovat kaverini. Hekin tosin osaavat antaa minulle, hintelämmälle kaverilleen arvostusta, sillä kun he treenaavat vartaloitaan, niin minä etsin tietoa päähäni. Siitä tiedosta ovat hekin usein hyötyneet, jopa treenaamisessa.
Ai niin. Olen saanut tällä ei niin miehekkäällä kropallani tyttöjä/naisia aina ala-asteelta lähtien. Ja myös sellaisia naisia, jotka ovat pinnallisia. Enää en tosin pinnallisiin naisiin puuttuisi, eikä minun tarvitsekaan, kun on tuo parempi puolisko ollut rinnalla jo lähes 20 vuotta.
Eihän sun tarvitsekaan hommata testovartaloa. Kiva että on naisia riittänyt. En ymmärrä miksi sitä tarvitsee todistella, mutta miten vaan.
No ei ne kiinnosta?
Jos ja kun vain sivuutat kaikki jotka kertovat että eivät pidä "vahvarakenteisista" miehistä (eli näköjään steroidikimpuista), saat tuloksen jossa 100% pitää sellaisista miehistä.
En tiedä yhtäkään naista joka pitää tuollaisista, vaikka heitäKIN on tietysti olemassa. Nuo steroidivartalot ovat EDELLEEN silti miesten unelmia, lakatkaa projisoimasta.