Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin/mitättömin asia, mistä ex-kumppanisi/kumppanisi on ollut mustasukkainen?

Vierailija
27.03.2020 |

Pulpahti yhtäkkiä mieleen se, kun ex-miesystävä joskus aikoinaan (olimme kyllä yli parikymppisiä jo) näki autostaan, kuinka naapurin mies kantoi ruokakassini sisälle, sillä kuljin tuolloin onnettomuuden jälkeen kepeillä. Teeskentelin kuulemma avutonta ja kerjäsin tämän, silloin kuusikymppisen perheellisen miehen huomiota.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut edellisenä iltana katsomassa ukkiani saattohoitokodissa ja ukin kasvoista ja olemuksesta näki, että aikaa ei ole kauaa. Olin itkenyt ja puhunut unissani " *Toivo (ukin nimi) älä mene vielä, älä jätä"

(seko ex äänitti aina unissa puhumistani, jotta löytäisi "todisteita pettämisestä")

Aamulla sain puhelun että ukki oli menehtynyt. Aloin itkeä. Ex alkoi vihaisena raivota, että ensin himoitsen sitä vanhaa run*karia unissani ja nyt jo itken sen perään. Jätin tyypin siltä istumalta enkä onneksi törmännyt häneen enää ikinä. Kukaan ei ole sanonut minulle mitään yhtä törkeää, ikinä.

Vierailija
22/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä juttuja, voiko nää olla tottakaan :D

Ei oo kyllä varmaan just sillä hetkellä paljoo naurattanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin edelliseen kommentteihin verrattuna exäni alkaa tuntua ihan mukavalle tyypille. Tosin hän oli  tolkuttoman mustasukkainen kissalleni. Kissa sai kuulemma liikaa huomiotani ja silityksiä. Ex haukkui kokoajan kissaa urpoksi ja esitti, että hänen terveys kärsii kissasta (luulosairas).  Sitten kun meille tuli vieraita niin silloin kyllä esitti vieraille, että hän on maailman suurin kissanystävä...

Vierailija
24/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jälleen kerran keksittyjä miesvihatarinoita-ketju? 

Vierailija
25/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani ei ole koskaan ollut mustasukkainen mistään. Tai ainakaan ei ole tuonut sitä ilmi.

Vierailija
26/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex sai mielettömät kilarit kun Kauniissa ja Rokhkeissa oli mustamies enkä vaihtanut kanavaa. Kuulemma ihan kiima silmin tuijotin apinaa.

Vierailija
27/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut edellisenä iltana katsomassa ukkiani saattohoitokodissa ja ukin kasvoista ja olemuksesta näki, että aikaa ei ole kauaa. Olin itkenyt ja puhunut unissani " *Toivo (ukin nimi) älä mene vielä, älä jätä"

(seko ex äänitti aina unissa puhumistani, jotta löytäisi "todisteita pettämisestä")

Aamulla sain puhelun että ukki oli menehtynyt. Aloin itkeä. Ex alkoi vihaisena raivota, että ensin himoitsen sitä vanhaa run*karia unissani ja nyt jo itken sen perään. Jätin tyypin siltä istumalta enkä onneksi törmännyt häneen enää ikinä. Kukaan ei ole sanonut minulle mitään yhtä törkeää, ikinä.

Järkyttävää. Aivan järkyttävää. Mulla tuli itku kun luin sun kokemuksesta. Otan osaa suruusi. Onneksi jätit tuon hullun miehen!

Muillakin on ollut kyllä hirveitä kokemuksia. Onneksi ovat eksiä. Toivottavasti joku, jolla nyt huono suhde saa voimaa näistä ja eroaa myrkyllisestä suhteesta, ihan sukupuoleen katsomatta (on niitä naisissakin niitä "sekoja").

Vierailija
28/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jälleen kerran keksittyjä miesvihatarinoita-ketju? 

Älä lue jos sua ärsyttää. Mene vaikka U L I laudalle u l i s e m a a n.

Vierailija
29/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä?

Vierailija
30/35 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme pappani luona käymässä eksän kanssa ja pappa näytti armeija-aikaisia kuviaan. Eksä oli itse sivarin käynyt. Seuraavana yönä olin kuulemma virnuillut kiimaisesti, ja tämä johtui tietenkin siitä, että himoitsin salaa pappaani ja ajattelin niitä armeijakuvia mielessäni.

Vierailija
31/35 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies luulee naisen saavan tyydytystä kaikesta mikä hipaiseekin  haaroväliä: Tyynyt, siteet, pyöränsatulat. Ihme touhua.

Vierailija
32/35 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni mies luulee naisen saavan tyydytystä kaikesta mikä hipaiseekin  haaroväliä: Tyynyt, siteet, pyöränsatulat. Ihme touhua.

Exän mielestä en olisi saanut istua jalat ristissä niin että toinen jalka toisen päällä. Sillä tavalla kuulemma pumppasin reisiä yhteen niin että se liike hieroi klitorista :DDD

Vierailija
33/35 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei moni mies luule niin.

Vierailija
34/35 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulemma näytin ärsyttävän tyydyttyneeltä kun ajoin polkupyörää :D Eksä vaihdatti pyörääni kysymättä sellaisen leveämmän mallisen satulan, eikä siinä mitään, kunnes sain tietää syyn... Pyöräilin kuulemma vaan siksi että sain or gasmeja joita hän ei kyennyt (lue:halunnut) minulle antaa.

Vierailija
35/35 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme pappani luona käymässä eksän kanssa ja pappa näytti armeija-aikaisia kuviaan. Eksä oli itse sivarin käynyt. Seuraavana yönä olin kuulemma virnuillut kiimaisesti, ja tämä johtui tietenkin siitä, että himoitsin salaa pappaani ja ajattelin niitä armeijakuvia mielessäni.

No voi luoja mikä ajatuksenjuoksu tyypillä :D