Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin/mitättömin asia, mistä ex-kumppanisi/kumppanisi on ollut mustasukkainen?

Vierailija
27.03.2020 |

Pulpahti yhtäkkiä mieleen se, kun ex-miesystävä joskus aikoinaan (olimme kyllä yli parikymppisiä jo) näki autostaan, kuinka naapurin mies kantoi ruokakassini sisälle, sillä kuljin tuolloin onnettomuuden jälkeen kepeillä. Teeskentelin kuulemma avutonta ja kerjäsin tämän, silloin kuusikymppisen perheellisen miehen huomiota.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jotain älyvapaata juttua cosmopolitanista joka liittyi miesten miellyttämiseen sängyssä. Olin jättänyt sen sivun auki olohuoneen pöydälle. Samana iltana harrastimme seksiä, ihan tavallista sellaista. Seksin jälkeen eksä painui sohvalle naama norsunv*tulla. Menin kysymään mikä tuli, ja eksä inisi, että miksi luin niitä neuvoja kun en kuitenkaan käyttänyt niitä. Kävin kuulemma vieraissa niitä neuvoja toteuttamassa ja hänelle annoin vaan "tylsää mummoseksiä" :DDD 

Vierailija
2/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin baarin vessasta takaisin hänen luokseen eri reittiä kuin hän oli ajatellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny.

Nukun kyljellään tyyny polvien välissä. Ette usko mutta pariakin miestä on se tyyny ketuttanut. Se on vedetty pois ja tultu lusikkaan, ja kerran 1 sanoi että mä vielä tapan ton tyynyn.

Vierailija
4/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli mustasukkainen tamponin käyttämisestä. Hän oli aivan varma, että ne tuottavat seksuaalista mielihyvää, joka on häneltä pois., koska en halunnut kuukautisten aikaan seksiä.

Vierailija
5/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli mustasukkainen tamponin käyttämisestä. Hän oli aivan varma, että ne tuottavat seksuaalista mielihyvää, joka on häneltä pois., koska en halunnut kuukautisten aikaan seksiä.

Ollaanko me seurusteltu saman urpon kanssa :D Alkaa J:llä. Kuljin hänen mielestään myös "seesteisen tyydyttynyt" virne naamalla kuukautisten aikana, vaikka oikeasti varmaan lähinnä irvistelin kivuissa...

Vierailija
6/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyny.

Nukun kyljellään tyyny polvien välissä. Ette usko mutta pariakin miestä on se tyyny ketuttanut. Se on vedetty pois ja tultu lusikkaan, ja kerran 1 sanoi että mä vielä tapan ton tyynyn.

Siis miksi se tyyny haittasi niitä miehiä, vai selvisikö se sinulle itsellesikään? :D

Ap

Vierailija
7/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu exä oli mustasukkainen ihan ensin kissastani.  Hänestä se oli ärsyttävin kolli ikinä.  Se oli kyllä ihan tavallinen kaunis ja kiltti kissa.  

Seuraavaksi pikkuveljestäni.  Kun sanailin minua kymmenen vuotta nuoremman veljeni kanssa jotain leikkisää, hän valitti, että sen kanssa sinä kyllä naurat ja pidät hauskaa, minua et huomioi.  Sen jälkeen hän näytti aina veljelleni nyrpeää naamaa ja keksi vaikka mitä pahaa sanottavaa hänestä.

Sitten ystävistäni.

Siten äidistäni.

Sitten jo ihan kaikesta.  Kun kerroin saaneeni hyvän todistuksen lukiosta, hän hymähteli, että niin tietenkin kun annoin p---ua opettajille.  Kyllähän sen kaikki tietää, miten naiset saa hyviä arvosanoja.  

Sitten hän kuului jo menneisyyteeni.  

Mutta yksi ystäväni joutui jossain käytyään riisumaan alushousunsa ja näyttämään poikakaverilleen, että ne oli kuivat ja puhtaat eikä sekään vielä mitään auttanut, koska sitten se väitti, että ystäväni oli vaihtanut uudet housut jalkaansa.  Tätä naurettiin ihan kippurassa, mutta vasta niitten eron jälkeen, kun ystäväni ei ollut aiemmin kehdannut kertoa.  

Vierailija
8/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jo jossain vastaavassa, mutta aikoinaan eksän miespuolinen kaveri kertoi olevansa festareilla töissä seuraavana päivänä. Ajattelin jotain peruskohteliasta rupatella ja kysyin mitä hän tekee siellä. Sanoi olevansa järjestyksenvalvojana. Vastasin "aijaa" ja haukottelin samalla. Eksä oli loppu illan naama rullalla ja kun kysyin, mikä tuli niin olin kuulemma huohottanut kiimaisena sen aijaa-sanan. Juttumme loppui vähän myöhemmin tyypin muiden vainoharhailujen takia. Törmäsin häneen n. kymmenen vuoden tauon jälkeen sattumalta kaupassa ja juttelimme jonkin aikaa. Ohitse käveli vartija ja eksä alkoi kimeällä äänellä voihkia keskellä kauppaa "aaaah aaah no tuliko kiima" :D Ei mitenkään huono itsetunto tai jotain...

Vierailija
9/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyny.

Siis miksi se tyyny haittasi niitä miehiä, vai selvisikö se sinulle itsellesikään? :D

Ap

No kyllä sairaan  mustasukkaisella mielellä varustettu tyyppi voi ihan hyvin kuvitella, että se tyyny on itsetyydytystä varten.  Kun sitä vielä pidetään polvien välissä.  Kauheeta sentään, tyyny on kilpailija!  Antaa pian vielä paremmat kyydit kuin mies...!!!

Vierailija
10/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen myös törmännyt tuohon ihme luuloon, että naiset ei anna kuukautisten aikaan sen takia, että se side hankaa niin ihanasti tai tamponi tekee niin hyvää.  Sen takiahan akat niitä laittelee, juu.

Vierailija
11/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmies suuttui kun soitin vakuutusyhtiöön ja sieltä vastasi miespuolinen asiakaspalvelija.

Soittelin kuulema miehille.

Vierailija
12/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ukko veti aivan järkyttävät kilarit, heitteli tavaroita seinille ja huusi kuin mielipuoli koska katsoin ikkunasta liian pitkään ulos. Luonnollisesti ajattelin salarakastani, joka minulla tosin oli vain hänen sairaassa mielessään.

Vierailija
13/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä oli mustasukkainen kun saattelin siskoni alttarille, halusin kuulema naimisiin siskoni kanssa.

Vierailija
14/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ex-miesystävän ostamat, melko arvokkaat korut huutonettiin. Laitoin hinnaksi melko korkean summan, koska korut tosiaan olivat arvokkaita. Sen hetkinen miesystävä (joka myös nyt jo ex) alkoi huutaa että tunnearvoako niissä on kun tuollaista summaa pyydän ja miten ne pitäisi vaan heittää roskiin, koska aina kun näen sen myynti-ilmoituksen alan himoita eksää.

Vierailija
15/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun erästä exää vaivasi järjettömästi, kun kerran meitä vastaan tuli kaksi japanilaista (tai niin ainakin arvelin) nuorta miestä ja kysyi tietä rautatieasemalle.  Exä ei osannut mitään kieliä, minä osasin englantia ja neuvoin tarkasti ja ne kyseli vielä jotain muutakin.

Sen jälkeen mun piti sanatarkasti kertoa, mitä ne halusi ja mitä oltiin puhuttu.  Eikä se uskonut mitään.  Kun aivan varmasti minä olin tehnyt niitten kanssa treffit johonkin, hän kuulemma SEN VERRAN ymmärsi ja olin tyhmä kun luulin ettei hän ymmärtäisi.  Tästä sain kuulla vaikka kuinka kauan, se meni ihan tolkuttomaksi.  Onneksi mä huomasin ajoissa, mikä mua odottaa tuon kanssa jos jatkan.  Vielä vuosia sen jälkeen kun jossain nähtiin,  se mukamas ohimennen kyseli, että no vieläkös minä panetan itteeni vinosilmillä.   Kai se ulkomaalaisuus siinä pisti niin hermoon.

Vierailija
16/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin 5-vuotiaan kummipoikani kanssa puhelimessa hänen syntymäpäivänään ja kehuin "sinäpäs oletkin jo iso mies"  Eksä mökötti koko illan, koska luonnollisesti sanoin sen vaan siksi, että että halusin vit*uilla eksälle hänen lyhyydestään ja odotan vaan että kummipoika tulee teini-ikään, jotta voin vaihtaa eksän häneen. Juu, ei ollut ihan terveellä pohjalla tämän hepun itsetunto.

Vierailija
17/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin meikkiä lähtiessäni töihin. Kun siellä työpaikalla on miehiä.

Vierailija
18/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin naapurin muijan omassa sängyssä. Muijan sänkyyn olis pitänyt mennä.

Vierailija
19/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun kädet reisien välissä, olen nukkunut lapsesta asti ja yhtä eksääni tämä närästi kovin. Huusi että miksi pitää run""ta ja vaati illalla seksiä etten hipelöisi itseäni,  mutta eihän seksi nukkumatyyliini vaikuttanut ja tästä sitten hermostui "eikö sulle mikään riitä".

Vierailija
20/35 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun kissa oli oksentanut ruskeaa limaa päiväpeitolle. Luuli että joku on käyny panemassa mua kakkoseen hänen kauppareissun aikana joka kesti 15min. Mies oli exä siitä lähtien.