Mitä ajattelet miehestä joka on muuten ihan miehekäs äijänköriläs mutta ajaa Smart Fortwo-autolla?
Kommentit (20)
Tunnen yhden. Sillä on kolme autoa.
Raukan on kai pakko työn takia pitää autoa, sen sijaan että ajaisi vastuuntuntoisesti julkisilla. Ymmärtäisin.
Järkevä hemmo jolla on itsetunto kohdallaan :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Järkevä mies, jos koppimopo hänen tarpeensa täyttää.
Ei tarvitse jatkovartta.
Ajattelisn että onpa fiksu mies kun ei ole autovalinnassaan sortunut Skodaan, Kiaan, Daciaan tai johonkin muuhun paskakinneriin.
Roadster on ainoa "hyväksyttävä" Smart miehekkäällä miehellä.
Jos on useampi auto, niin ei haittaa.
Olen 115- kiloinen lihaksikas rontti ja ajan Toyota IQ:lla (298,5 cm) koska minulla on hyvä itsetunto.
Ei kuulu mulle millä autolla kukin ajaa. Joillekin taas on mieltäkuohuttavaa muiden automerkin valinnat. Mistähän se kertoo? Tämmöset aatokset pamahti.
Se on just näin. Itse saan huvittuneita katseita , kun ajan vuoden 2004 autolla, vaikka tianaan ihan ok.
Sama oli kun ajelin Nissan micralla ja olen varsin pitkä mies. Nyt tuntuu mukavalta kun ei ole velkoja varsinkaan autosta. Siitä kiitos kuuluu ilmastotietoiselle hallitukselle, en uskaltanut ostaa.
Koska Suomalaiset ovat köyhiä, auton merkitys parin hankinnassa on korostunut. Tämä tosin lienee hämärtymässä, kun junnuilla on yhä vähemmän ajokortteja.
Lopulta kyyti kelpaa, kun lunta tuiskuttaa...
Olen joskus ajanut sillä ja minusta se on kätevä kauppakassi Helsingissä. Etenkin kun pitää parkkeerata. Jos asuisin maaseudulla ja ajaisin pitkiä matkoja, hankkisin jonkun pidempiakselisen auton. Kuskista se ei mielestäni luo mitään mielikuvaa.
Ajattelen, että huumoria löytyy. On turvallinenkin tuo smartti.
Mutta. Ainoa. Oikea. Auto on- HiAce!!
Siitä ei auto parane!
En tiedä, mutta jos olet sinut itsesi kanssa ja teit aloituksen huumorilla niin olet ok, ehkä.
Ainakin sulla on auto!
Vierailija kirjoitti:
Roadster on ainoa "hyväksyttävä" Smart miehekkäällä miehellä.
Siihen pulkkaan ei ainakaan mahdu "äijänköriläs".
Soijapartainen mifun purija. On valmis maksamaan tippiä netissä camgirleille, joka onkin kolmekymppisen kokemattoman vässykän ainoa elämön tyydyttäjä talouspaperirullan ohella.