Nainen, mitä mieltä olet miehestä jonka valkoinen kylpypyyhe on muuttunut kellertäväksi, paikoin mustaksi?
Neljäs kuukausi putkeen ilman pesua lähtee käyntiin.
Kommentit (17)
Tiputan kolikon purkkiin, jolla mies kerjää itselleen rahaa.
Mun valkoissa pyyhkeessä on mustia kuvioita! Älä yritä !!
'Zinc
Ei pääse käymään moista värjäytymää koska vaihdan pyyhkeet meillä kerran viikossa. Ja sitä paitsi, luulis olevan nyt vähän isompia murheita maailmassa kun pyyhkeen pesu.
Meikkivoidetta, itseruskettavaa ja kajaalia?
Että on ongelmia elämänhallinnassa ja hygieniassa. Kehottaisin miestä vaihtaamaan pyyhkeen mutten tekisi sitä itse.
Kusen polttamista kalsareista mahtaa lähteä löyhkä, joka tiputtaa tapetitkin seinistä
Valkoinen pyyhe menee viikossa likaiseksi ihan peruskäytössäkin. Siinä näkyy ihan kaikki.
Ajattelisin että mt-ongelmia ja ylpeä siitä joten ei kiva.
Suosittelisin hänelle mustaa pyyhettä. Voi käyttää vaikka vuosia pesemättä eikä näy läiskät.
No mullakin oli joskus, olen nainen. Johtui ruskeasta Biozell tms. sävytteestä, jota käytin hoitoaineena. Jäi pyyhkeeseen jälkiä kun oli päässä käärittynä.
En ole nainen mutta ihmettelen yleensäkin tätä intoa valita valkoinen väri pyyhkeisiin! Kierrän (no en juuri tällä hetkellä) keikoilla ja asun siis käytännössä hotelleissa. Eikö niitä pyyhkeitä tehdä muussa, kuin valkoisessa värissä? Ne on heti karsean näköisiä kun hetkeksi pääsee huoneeseen pesemään käsiään. Yleensä kädet on vielä verillä eli pienillä haavoilla, joten valkoinen pyyhe näyttää sitten kamalalta. Ja missä on ylimääräiset pikkupyyhkeet hotelleissa? No, meni ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen mutta ihmettelen yleensäkin tätä intoa valita valkoinen väri pyyhkeisiin! Kierrän (no en juuri tällä hetkellä) keikoilla ja asun siis käytännössä hotelleissa. Eikö niitä pyyhkeitä tehdä muussa, kuin valkoisessa värissä? Ne on heti karsean näköisiä kun hetkeksi pääsee huoneeseen pesemään käsiään. Yleensä kädet on vielä verillä eli pienillä haavoilla, joten valkoinen pyyhe näyttää sitten kamalalta. Ja missä on ylimääräiset pikkupyyhkeet hotelleissa? No, meni ohi aiheen.
Hotelleissa käytetään AINA valkoisia pyyhkeitä ja lakanoita juuri siitä syystä että kaikki mahdollinen lika, hiukset, karvat ja roskat näkyvät niissä. Asiakas näkee heti että hänelle on laitettu kaikki puhtaana. t. hotellin respa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelleissa käytetään AINA valkoisia pyyhkeitä ja lakanoita juuri siitä syystä että kaikki mahdollinen lika, hiukset, karvat ja roskat näkyvät niissä. Asiakas näkee heti että hänelle on laitettu kaikki puhtaana. t. hotellin respa
Ok, täytyy sitten vaan kovettaa mielensä ja sotkea ne valkoiset. Kiitos kuitenkin vastauksesta.
Minunkin pari viikkoa sitten vaihdettu vaalea pyyhe on.
Siinä on muutama värjäymä. Se on kuitenkin täysin PUHDAS ja käypä pyyhe. Seuraava pyyhe voi näyttää samalta, mutta pyyhkeitä on monia samsnlaisia.
Olen nainen.
Taas on MINÄ TIEDÄN AINA KAIKEN JA OLETAN MUISTA SINA PAHINTA mammat vauhdissa.😂
Hyvä mies, korjaa muiden autoja ammatikseen. Osta sille trasselia.