Marin puhuu jatkuvati ”kuppiloista ja ravintoloista”....mutta mitä ovat kuppilat?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppila on kiva sana, tulee sanasta kuppi :)
Se voi tarkoittaa myös kahvikuppia. "Lähdetäänkö käymään kupilla Robert's Coffeesssa vai Arnoldissa?"
Kupillisella, se vasta hauska sana on. Juon kyllä juuri kahvia mutten liiku kupilla.
Minä oikeasti toivon että tällaista kysyvät ovat trolleja tai sitten suomalaisissa järkyttävän paljon idiootteja joille pitää jokaikinen asia vääntää rautakangella että asia menee perille.
Olen katsellut eduskunnan kyselytuntia ja täytyy sanoa, että eduskunnassamme on helkkarin tyhmää porukkaa. Siellä kysellään suurin piirtein, että kuka pyyhkiin nyt minun pyllyni. Sanna Marin on joutunut kertomaan kuin päiväkotilapsille, miksi nyt täytyy tehdä niin kuin tehdään. Meillä Suomessa on nyt kriisi, mitä ei koskaan ole ollut ja mitä todennäköisesti ei mikään eduskuntapuolue ei ole kuvitellut tulevan. Luulisi, että nyt kaikki puhaltaisivat yhteen hiileen. Sen sijaan kansanedustajat näyttävät käyvän jonkinlaista henkilökohtaista kissanhännän nostatusta. Hävetkää, aikuiset ihmiset. Kaikki kunnioitus ja tuki hallituksellemme.
Paikkoja joissa otetaan kuppia, esimerkiksi Tillikka ja Pispalan Pulteri.
Se voi tarkoittaa myös kahvikuppia. "Lähdetäänkö käymään kupilla Robert's Coffeesssa vai Arnoldissa?"