Hyi että kun yököttää tuollaiset meikkipellet, "Laita edes huulipunaa" - MIKSI ???
Huoliteltu voi olla ilman pakkelointeja. Tämä kuvan "meikkitaiteilja" näyttää lähinnä säälittävältä punattuine huulineen. Ja mikä se kuvittelee olevansa neuvomaan muita ??
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen on turhaa. Jos joku harmistuu siitä, etten levitä kemikaaleja suoraan silmiini ja suuhuni, niin harmistukoon. En silti ala sellaiseen järjettömyyteen.
Sinun ei tarvitse meikata, saat näyttää juuri niin harmaalta kuin haluat, mutta näin miehenä täytyy sanoa, etten ole nähnyt vielä yhtään naista, jota taidokkaasti tehty meikki ei kaunistaisi.
Niinpä, hyi helvetti.
Huulipuna tekee jokaisesta klovnin näköisen. Miksi tollaset pellet haluaa että kaikki muut näyttää yhtä' naurettavilta?
Eipä tulis mieleenkään vetää suuhun maalia. Eiköhän tarkka-ampuja osu minuun muutenkin, ei tarvitse keskelle naamaa sutata kirkkaanpunaista.
Voiko mitään turhempaa olla kuin huulipuna.
Miettikää nyt oikeasti miten hölmöltä se näyttää.
Miksei tuo matami tuputa miehille sitä turhaketta? Matti Rönkälle kirkkaanpunaiset huulet, oi kuinka piristävää.
Ukko37 kirjoitti:
Miksikö?
No siksi ettei häntä yököttäisi kaltaisesi meikittömät pellet.Hänellä on ihan yhtäläinen oikeus kokea sinut ällöttäväksi, kuin sinulla häntä.
Outoa, kun vaikuttaisi olevan heteronainen, jolla on itsellään pakkomielle miellyttää miehiä.
Miksi heteronaista ällöttäisivät muut naiset? Miksi sinua ällöttävät naiset, oletko ho mo?
Meikkaaminen on jokaisen oma asia. Itse haluan olla mahdollisimman luonnollisen näköinen ja meikkaan vain korostaakseni hiukan ripsiä ja silmiä. Olen tullut siihen tulokseen, että oma väri huulissa sopii mulle parhaiten ja muutenkin huulipunassa on epäkäytönnöllistä olla. Olen muutenkin todella vaalea ja näytän helposti ylimeikatulta ja oudolta jos meikkaan enemmän tai käytän huulipunaa, joka ei ole nude. Mutta jos joku meikkaa ja viihtyy niin mikäs siinä!
Huulipuna oli aihe lehtijutulle. Ei mitään sen kummempaa tai kiihtymisen arvoista.
Osa meikkaa ja osa ei.
Tarvitseeko meidän piitata jostain äärettömän heikolla itsetunnolla varustetusta hölmöstä?
Eivät miehet halua pakkeli-Pirkkoja.
En päässyt lukemaan juttua, mutta kyllä itsestä huolehtiminen kertoo paremmasta mielenterveydestä. Itsellä on ainakin parempi fiilis kun on puhdas ja olen vaikka edes harjannut hiukset. Jos normaalistikin on meikannut arkena, niin miksei pitäisi tätä rutiinia yllä vaikka ei nyt poistuisikaan kotoa. Nythän on hyvä aika kokeilla vaikka jotain meikkiä joka on normaalisti oman mukavuusalueen ulkopuolella. Tai vaikka laittaa joku kasvonaamio samalla kun tekee töitä tms.
Hän on oikeassa. Mua naurattaa kun suomalaiset on niin väritöntä olmi-kanssaa. Kesällä voi kyllä bongata välillä jotain muutakin kuin marimekon paitoja ja mustavalko-raitaisia maksimekkoja.
Vierailija kirjoitti:
En päässyt lukemaan juttua, mutta kyllä itsestä huolehtiminen kertoo paremmasta mielenterveydestä. Itsellä on ainakin parempi fiilis kun on puhdas ja olen vaikka edes harjannut hiukset. Jos normaalistikin on meikannut arkena, niin miksei pitäisi tätä rutiinia yllä vaikka ei nyt poistuisikaan kotoa. Nythän on hyvä aika kokeilla vaikka jotain meikkiä joka on normaalisti oman mukavuusalueen ulkopuolella. Tai vaikka laittaa joku kasvonaamio samalla kun tekee töitä tms.
Useimmat naiset ei pidä meikkaamista itsestään huolehtimisenä. Riittävä liikunta, uni ja hygienia sekä monipuolinen ravinto on itsestään huolehtimista.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko meidän piitata jostain äärettömän heikolla itsetunnolla varustetusta hölmöstä?
Eivät miehet halua pakkeli-Pirkkoja.
Puhut huonosta itsetunnosta mutta heti perään toteat, etteivät miehet halua jotain pakkeli-pirkkoa? :D Ehkä sulla on se p*ska itsetunto jos sun itsetunnon määrittää se, haluaako joku hikinen äijä sua vai ei! :'D
Vierailija kirjoitti:
Hän on oikeassa. Mua naurattaa kun suomalaiset on niin väritöntä olmi-kanssaa. Kesällä voi kyllä bongata välillä jotain muutakin kuin marimekon paitoja ja mustavalko-raitaisia maksimekkoja.
Värikkäitä pellejä voi mennä katsomaan sirkukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värikkäitä pellejä voi mennä katsomaan sirkukseen.
"Pelle" lienee ihminen, joka ei osaa meikata kovin hyvin? Jos osaa meikata, niin näyttää vain ja ainoastaan hyvältä. En kyllä silti tykkäisi haukkua ketään pelleksi, olipa hänellä meikkiä tai ei.
On täysin kunkin oma asia haluaako meikata vai ei. Minä tykkään meikkaamisesta ja se tuo ainakin itselleni sellaista kivaa ja positiivista asennetta päivään. Hyväksykäämme olevamme erilaisia ihmisiä. :)
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset ei pidä meikkaamista itsestään huolehtimisenä. Riittävä liikunta, uni ja hygienia sekä monipuolinen ravinto on itsestään huolehtimista.
Toki mainitsemasi asiat ovat selkeämmin yhteydessä itsestä huolehtimiseen, mutta kyllä mielestäni itsensä "groomaaminen" on myös itsestä huolehtimista. Jos itsellä on parempi olo kun on vaikka käynyt kampaajalla tai meikannut, niin kyllä se vaikuttaa positiivisesti omaan mielialaan, jolla on positiivinen vaikutus mielenterveyteen eli se on itsestä huolehtimista.
Toi onniklovni on ennenkin määkinyt lehdissä että huulipunaa pitäisi käyttää.
Paljonkohan on elämässään tuhonnut luonnonvaroja naamasuttuihinsa, jotka ei edes kasvojaan paranna, päinvastoin, olisi ilman meikkiä takuulla miellyttävämmän näköinen.
Huulipuna ja vanha nainen-yhdistelmä johtuu siitä,että huulipuna on yksi vanhimpia meikkituotteita.
30-40-ja 50-luvuilla huulipuna oli se must-juttu.Ehkä ei 30-ja 40-luvullakaan aikuisina eläneitä ole enää keskuudessamme,mutta 50-luvulla nuoruuttaan viettäneitä on vielä paljonkin.Kulmat ja huulet olivat tärkeät.
Itse olen syntynyt tuon luvun lopussa,60-luvulta muistan isoilta serkkutytöiltäni vaaleat "sinkkipastahuulet" ja irtoripset.
70-luvun puolivälissä aloin meikkaamaan,luomivärit oli vahvoja,huulipunissa oli kaikki muotia,paitsi ei se ihan vaalea Brigitte-tyyli.
Siitä eteenpäin en osaa sanoa muuta,kuin nykyään käytetään hirveästi tavaraa itsensä entraamiseen tai sitten ei ollenkaan,Ripsien pidennykset ovat useilla niin hurjia,että luulisi autokolarin ajavan sellaisten ripsien takaa.
Toinen puoli kulkee sit just niin luonnontilassa kuin olisi kivikaudelta pölähtänyt tähän päivään.
Minulle on huulipuna tärkeä meikki,mutta se vaatii toki pohjustetun ihon ja kulmissa sais ainakin olla muotoa.
Paljaalla saunapuhtaalla iholla huulipuna on kyllä kamalan näköinen.
No itteäni ärsyttää nekin jotka valittaa siitä että meikkaa siistin meikin eikä mitää sotamaalausta tyylii" pitääkö sitä niin puunata"
Itseäni ainakin ahdistaisi kulkea iho punoittaen ulkona ja silmämeikkikin korostaa kivasti silmiä ja piristää. Se on mukava tunne kun on meikannut ja katsoo miten nätti on.
Huulipuna on kyllä meikeistä inhottavin, en käytä. Huulipunatahrat lasin reunassa tai hampaassa, yh. Paljonko sitä tulee vuosien mittaan syötyä jos päivittäin käyttää?