Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi että kun yököttää tuollaiset meikkipellet, "Laita edes huulipunaa" - MIKSI ???

Vierailija
26.03.2020 |

Huoliteltu voi olla ilman pakkelointeja. Tämä kuvan "meikkitaiteilja" näyttää lähinnä säälittävältä punattuine huulineen. Ja mikä se kuvittelee olevansa neuvomaan muita ??

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006452376.html

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö?

No siksi ettei häntä yököttäisi kaltaisesi meikittömät pellet.

Hänellä on ihan yhtäläinen oikeus kokea sinut ällöttäväksi, kuin sinulla häntä.

Vierailija
2/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna vain pilaa naisen. En sellaisia edes haluaisi pussata. yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jaksat provosoitua tuollaisesta

Vierailija
4/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se sai varmaan rahaa tuosta haastattelusta. Siksi.

Vierailija
5/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulipuna vain pilaa naisen. En sellaisia edes haluaisi pussata. yök.

ETKÖ OIKEESTI?!

Lopetan siis samantien, kelpaanhan sinulle, kelpaanhan?

Vierailija
6/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minua vi-uttaa ihan saakelisti tuollainen "laita EDES huulipunaa". Mikä ihmeen ihmeen edes? Miksi pitäisi laittaa huulipunaa? En ymmärrä.

Vierailija
7/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laittaisi huulipunaa? Huulipuna piristää. :)

Vierailija
8/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kyllä mielestäni ollut sitä mieltä, että pitäisi meikata, jos ei halua.

Vierailija
9/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristäisi se huulipuna miehenkin huulilla, miksi miehet ei meikkaa näyttääkseen hyvältä, luulisi panojakin irtoavan paremmin.

Vierailija
10/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hän on vanhemman polven ihminen, hänelle huulipuna on se juttu. Mun sukupolvelle huulipuna on hetken muoti (kirkkaanpunaiset huulet). 

Vierailija
11/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin nuori ja nätti kampaaja sanoi, että "kyllä jokaisen naisen kannattaa ainakin ripsaria laittaa! Piristää huimasti!" 

Mä olin häntä 10 v vanhempi ja ilman ripsaria tai muuta meikkiä. Ärsyttihän se, mutta tarkoitus oli hyvä varmasti. 

Vierailija
12/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota huulipunaa. Ensimmäisenä laittaisin ripsaria, vahvistaisin kulmia tai laittaisin jotain ihon väriä tasoittavaa/heleyttävää. Pelkkä huulipuna näyttää monesti kamalalta jos ei ole mitään muuta meikkiä.

Vierailija
13/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen ruma ja epämiellyttvä nainen tuo Hulkkonen, näin miehen näkökulmasta.

Vierailija
14/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ikivanhasta jutustakin keksittiin sitten alkaa kylvää riitaa. Antakaa olla.

Vierailija
15/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulkkosen ulkonäön pilaa hänen käyttämänsä erilaiset silmälasit.

Jos hän kerrankin hankkisi silmälasit, jotka pukevat häntä ja jotka sopivat hänelle, ulkonäkö muuttuisi heti paremmaksi.

Mutta hän tavoittelee vaan erikoituutta ja hankkii kaikkein kauheimpia pokia, mitä löytää.

Ei kaikki mikä on muotia, sovi läheskään kaikille, itseasiassa tosi harvalle.

Vierailija
16/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisesti sanon niin itse näytän ainakin ihan hirveältä jos olen muuten ilman meikkiä mutta laitan huulipunaa. Eli olen aina ihmetellyt tätä "neuvoa". 

Vierailija
17/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on turhaa. Jos joku harmistuu siitä, etten levitä kemikaaleja suoraan silmiini ja suuhuni, niin harmistukoon. En silti ala sellaiseen järjettömyyteen.

Vierailija
18/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta miksi sanoo lähtevänsä juhlista aina kesken pois. Todella moukkamaista isäntiä kohtaan, toivottavasti seuraavaa kutsua ei enää tulekaan niin saa olla ihan rauhassa punahuulineen.

Ei ihan penaalin terävin kynä

Vierailija
19/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa huulipunaa niin pakko olla myös meikkivoide. Minä näyttäisin ihan hirveältä jos laittasin pelkkää huulipunaa koska mulla on huono iho, etenkin suun seutu todella arpinen.

Vierailija
20/38 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunan laittaminen on vanhan naisen meikki. Nuoret korostaa silmiään, ja vaikka heillä olisi turbohuulet, niin huulipunan sävy on enemmän nude kuin kirkas puna. Vanhemmat naiset sen sijaan ajattelvat saavansa väriä kasvoille kun vetää kirkkaanpunaisen huulipunan ja jättää silmämeikin pois.

Hulkkosen on helppo korostaa huulipunan tärkeyttä, kun hänelle yksinkertaisesti sopii huulipuna. Monelle se taas ei sovi, jos huulet ovat liian kapeat tai suu liian pieni ja leuka leveä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että nähtyäni Hulkkosen ilman meikkiä (lehtijuttu), hän oli luonnollisen näköisenä nätimpi ja jotenkin lempeämmän näköinen.