Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräätkö TUPAKAN TUMPPEJA ja poltat niitä?

Vierailija
26.03.2020 |

Tämä on jokapäiväinen näky kalliossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maasta poimittujen tumppien polttamisessa mitään pahaakin vaaraa ? Siis tietenkin nämä huuliherpekset, mutta sen omistankin. Jotakin suurempaa ? Onhan siellä bakteereja ym.

Vierailija
2/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pois vaan, jos terveys kestää. Siis jos vastustuskyky on kunnossa niin anna mennä vaan. Saavathan siivoojat edes jotain helputusta, kun ei tartte poimia niitä tumppeja ovelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi enää, mutta tupakointini loppui juuri siihen, kun kävin keskellä yötä kaivamassa omasta tuhkiksesta puoliksipalaneen savukkeen. Tajusin vasta silloin, kuinka pohjalla olen.

Sano mitä sanot, mutta syyt polttamiseen ovat jotain muuta, kuin fyysinen riippuvuus. Poltat siksi, koska nautit siitä ja haluat nauttia elämästä mahdollisimman paljon. Kysy itseltäsi, nautitko maasta poimitun savukkeen polttamisesta!

Vierailija
4/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo terveys riskii. Monesti oon käynyt Tennarin edustalta poltellut puolikkaita tumppei kavereiden kanssa.

Vierailija
5/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin teen niin, että ota rövöt pois tumpeista ja käärin itse uuden, niin ei tarvitse muiden venttejä imee

Vierailija
6/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäkää hyvät ihmiset tumpit majaville, ne maksaa niistä hyvän hinnan.

"jos ei kymppi riitä, täytyy maksaa kaksi

pakko saada tumppi, tietysti velaksi!"

-are rostereraa

Vierailija
7/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siinä lintujen ja muiden eläinten jätökset kehoonsa.

Ja se kaikki mitä voi kuvitella toisen ihmisen syljen kautta välittyvän.

Vierailija
8/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puruthan niissä on parasta.

Opin tämän ns. Tumppijapelta.

Eli Tumppijappe oli sellainen kaveri joka keräs jokaisen tölkinkin ja tumpinkin, jos toisenkin.

Ei takulla käyttänyt sossun rahoja tupakkaan jos toiseenkaan. Tumppijappen muistolle pistetään palamaan ihan jokainen.

Vierailija
9/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Toi on hyvin ekologista, koska näin ei minua varten tarvitse valmistaa savukkeita.

Vierailija
10/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tupakoi enää, mutta tupakointini loppui juuri siihen, kun kävin keskellä yötä kaivamassa omasta tuhkiksesta puoliksipalaneen savukkeen. Tajusin vasta silloin, kuinka pohjalla olen.

Sano mitä sanot, mutta syyt polttamiseen ovat jotain muuta, kuin fyysinen riippuvuus. Poltat siksi, koska nautit siitä ja haluat nauttia elämästä mahdollisimman paljon. Kysy itseltäsi, nautitko maasta poimitun savukkeen polttamisesta!

Sama juttu mulla. Kun raha oli tiukilla mä ostin ruokaa, mutta sitten tuhkistani kaivelin tupakan tuskissa. Tumpeista otin purut ja käärin niistä sätkiä. Sitten kerran tuhkista kaivellessa ajattelin että mitä hittoa mä oikeesti teen, kaivelen haisevaa tuhkista että saisin poltella käärylettä joka tuhoaa mun terveyden. Siihen loppu mun tupakointi.

Vierailija
11/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tumppeja polta.

Siis se imukeosuus jätetään maahan tai roskiin ja korjataan talteen purut. Sitten purut pistetään kuivamaan.

Koska usein niissä on märkyyttä.

Tätä täytyy tehdä ettei ihmiset syyllistä että sossunrahat menee tupakkaan. No, ei mene yhtään rahaa tupakkaan. Poltan piipussa vanhoja röökinjämiä. Minä olen siitä kuuluisa että aina kun joku tulee kysymään tupakkaa, niin aina löytyy.

Toki eivät ikinä kysy että mistä olen keränyt, kun en koskaan osta.

Jos haluaa hyvää niin menee vain steissille seisoskelemaan ja katsoo kun joku heittää tumpin maahan.

Jos aikoo polkaista päälle niin sanoo että anna minulle, minä arvostan tumppeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi