Oletko riskiryhmää?
Koko ajan tuntuu joku hokevan olevansa riskiryhmää, tai lapsi on, tai mies on, tai joku.
Kommentit (52)
TNF alfasalpaaja riskiryhmä eli biologinen injektiolääkitys
Imurel solusalpaaja ja biologinenlääke joka tosin juuri lopetettu. Ihan hitonmoinen paniikki päällä!!
Biologinen lääkitys Crohnin tautiin
M18
Itsellä verenpaine korkea. Ikää 30 v . 165 cm ja 54 kg.
Mies on diabeetikko.
Astma ja kilpirauhasen vajaatoiminta, keuhot aika lailla p-skana...
En ole. Sairastin jo koronan eli minulla on immuniteetti.
Sairaalloinen ylipaino ja tupakointi. Saatan myös sairastaa korkeaa verenpainetta tai 2 tyypin diabetesta. Niiltä osin minua ei ole tutkittu. Olen myös masentunut ja toisinaan ajattelen itsaria. Nyt haluan ehdottomasti elää. Vois silti varmuuden vuoksi tehdä kotona kuolinsiivouksen, ettei jää mitään noloa kaapin perukoille omaisten ihmeteltäväksi. Uskon että opin näistä kovista ajoista ja tulevaisuus voi aina iloisesti yllättää. Yritän pitää pääni kylmänä ja selvitä.
Ykköstyypin diabeetikko lähihoitajana kotihoidossa. Ristiriitainen fiilis, toisaalta altistuminen pelottaa, mutta toisaalta eipä tarvi pelätä lomautuksia tai tulonmenetyksiä.
Olen. Ikä 35.
Munuaisten vajaatoiminta. Myös korkea verenpaine, mutta verenpaine on lääkityksellä hyvä.
Miehellä on sepelvaltimotauti ja munuaisten vajaatoiminta.
Biologinen lääkitys. Pelottaa. N. 23
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös miksi/miten olette jos olette
Astma ja erittäin matala verenpaine.
Vaikeahoitoinen astma. Toimivaa lääkitystä piti hakea vuosia, nyt jonkinlainen kompromissilääkitys. Jokainen flunssa menee keuhkoihin. Influenssasta jouduin sairaalaan. Tuskin korona olisi sen helpompi...
Autoimmuunisairauksia on parikin kappaletta, mutta noin yleisesti olen aina ollut terve kuin pukki, en tupakoi ja paino on normaali. Sikalentsukin meni aikoinaan parin päivän kevyellä lämpöilyllä, kun muu perhe makasi sängynpohjalla toista viikkoa. Joten luottavaisin mielin tässä mennään, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä verenpaine korkea. Ikää 30 v . 165 cm ja 54 kg.
Mies on diabeetikko.
Pelkkä verenpainetauti ei tee kenestäkään riskiryhmäläistä. Lue aiheesta tarkemmin, tietoa löytyy nyt joka tuutista.
Kertokaa myös miksi/miten olette jos olette