Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän kehäkolmosen puolella ole mitään mihin uusmaalaiset ihmiset haluaisivat mennä

Vierailija
26.03.2020 |

Joten.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
2/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä. Esim. Linnanmäelle voisi mennä keväällä.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on myös kauppoja Helsingissä.

Zinc

Tietenkin. Eihän mun pakko ole astiastoa just nyt uusia, mutta miksipä ei. Tai vaatekaappia.

Vierailija
4/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin tulee käytyä syömässäkin siellä, mutta harvemmin nykyään. 

Zinc

Vierailija
5/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokenttä, Tallinnan ja Tukholman laivat, Lintsi, Korkeasaari, monet konsertit ja kauppakeskuksiinkin tullaan ostoksille Helsingin ulkopuolelta. Ja todella moni kehän ulkopuolella asuva käy Helsingissä töissä.

Vierailija
6/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa, että puhutaan Uudenmaan eristämisestä. Järkevämpää olisi sanoa, että Uudenmaan ulkopuolinen alue eli perähikiä eristetään ja sieltä ei pääse enää ihmisten ilmoille.

Vierailija
7/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naurattaa, että puhutaan Uudenmaan eristämisestä. Järkevämpää olisi sanoa, että Uudenmaan ulkopuolinen alue eli perähikiä eristetään ja sieltä ei pääse enää ihmisten ilmoille.

Ei se nyt niin mene.

Tampereella hyvä kulttuuri tarjonta.

Paljon tärkeämpää on mulle luonto ja metsä.

Lue uutisia niin tiedät mikä on oikeasti eristetty.

Vierailija
8/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokenttä, Tallinnan ja Tukholman laivat, Lintsi, Korkeasaari, monet konsertit ja kauppakeskuksiinkin tullaan ostoksille Helsingin ulkopuolelta. Ja todella moni kehän ulkopuolella asuva käy Helsingissä töissä.

Lentokenttä on Kehän ulkopuolella ja se ei sijaitse Helsingissä.

Vierailija
9/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pääse täällä Uudenmaan sisälläkään ihmisten ilmoille. Sisällä kotona kykitään.

Vierailija
10/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän täältä "perähikiältä" ole rynnitty sankoin joukoin sinne Uudellemaalle, jotta ehditään ennen rajojen sulkemista. Päin vastoin, sieltä "ihmisen ilmoitahan" ihmiset ovat nyt rynnineet kiireesti mökeilleen ja maakuntiin. ELi eiköhän se kuintekin ole sitä Uudenmaan eristämistä muusta Suomesta ;) 

Vierailija
11/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan karttaan vilkaisseet? Uusimaa käsittää Hangosta Loviisaan ja Helsingistä Hyvinkäälle alueen. Kehä kolmonen on tuosta vain mitätön palanen.

Vierailija
12/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on se Uudellamaalla. Tosiaan, jos toi liikkumiskielto tulee, ei paljon muu Suomi ulkomaille matkustele...

Vierailija
13/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset ilkkuu, kun eivät tajua, että rajoitus on heidän ITSENSÄ parhaaksi.

Vierailija
14/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, että nytkö tänne sitten sopiikin tulla? Ei, pysyy siellä vaan.

Vierailija
15/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on se Uudellamaalla. Tosiaan, jos toi liikkumiskielto tulee, ei paljon muu Suomi ulkomaille matkustele...

No ei matkaile kyllä uusimaalaisetkaan, lentoja on karsittu niin paljon. 

Vierailija
16/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pääse täällä Uudenmaan sisälläkään ihmisten ilmoille. Sisällä kotona kykitään.

Mutta me ollaan täällä jo lähtökohtaisesti ihmisten ilmoilla. Vaikka oltaiskin vaan kotona.

Vierailija
17/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kummalla puolella?

Vierailija
18/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokenttä ei ole Helsingissä eikä edes kehä 3n sisäpuolella.

Vierailija
19/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kehä kolmosen sisäpuolella?

Miten se mihinkään liittyy? Ei tässä pääkaupunkiseutua olla eristämässä.

Vierailija
20/27 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perheenjäseniä Uudellamaalla ja Helsingissä. Itse asun kummankin ulkopuolella. No ihan vapaaehtoisesti olen ollut tapaamatta. Onneksi on puhelin ja insta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä