Pikatestit tulevat! Upeaa! Kohta voin todistaa sairastaneeni koronan
Loppuu tämä meikäläisen eristys kun saan todistettua, että olen taudin jo sairastanut. Britannia tilannut testejä jo 3,5 miljoonaa, toivottavasti Suomeen saadaan kuluttejamyyntiin pian.
Kommentit (21)
Ei Suomessa mitään testata. Sehä maksaa jotai. Pysytää karanteenis pari vuotta.
Hyödyttää, kun se nimenomaan mittaa vasta-aineita. Siksi ne testit on kehitettiin että tiedetään kuka on immuuni.
Oho! Olis kyllä huisia D: voiko tää olla totta.
Jos olet jo sairastanut, niin eikai se enää sinussa näy, taukki!!
Vierailija kirjoitti:
Hyödyttää, kun se nimenomaan mittaa vasta-aineita. Siksi ne testit on kehitettiin että tiedetään kuka on immuuni.
Kukaan ei ole immuuni.
Kelle sä sen haluat todistaa ja minkä ihmeen vuoksi? Et ole yhtään sen erikoisempi.
Olisipa kiva saada varmennettu tulos. Sairastettiin virus jo helmikuussa. Vain toinen lapsista meillä testattiin.
Kahdella teinillä siis pientä kuumetta ja päänsärkyä. Kesti pari päivää. Itse sain 3 viikkoa kestävän kurkkukivun, ei kuumetta eikä yskää.
N.49
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jo sairastanut, niin eikai se enää sinussa näy, taukki!!
Vasta-aineet jää vaikka olisi jo parantunut. Siihenhän se immuniteetti perustuu
Kiinassa on lukuita sairastunut uudestaan koronaan niin miten voi muka saada mitään immuuniteettia?
Vasta-ainetesti nimenomaan kertoo tartunnasta jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kiva saada varmennettu tulos. Sairastettiin virus jo helmikuussa. Vain toinen lapsista meillä testattiin.
Kahdella teinillä siis pientä kuumetta ja päänsärkyä. Kesti pari päivää. Itse sain 3 viikkoa kestävän kurkkukivun, ei kuumetta eikä yskää.
N.49
Ihan itsekö diagnosoit? Mikä lapsen testin tulos oli?
Ootpa ap spesiaali, kyllä nyt ainakin pääset työpaikan kahvitauon puheenaiheeksi ellet muuten! Vihdoinkin ihmisiä tulee kiinnostamaan säälittävä elämäsi!
Vierailija kirjoitti:
N.49
Todettiinko siis testatulla lapsella korona? Itsellä kohta kaksi viikkoa vähäistä yskää ja isommin kurkkukipua. Keuhkot ei toimi kunnolla, paineen tunne. Olo tuntuu sairaalta, kuumeiselta vaikka kuumetta ei ole noussut. Epäilen tartuntaa itselläni ja olen ollut eristyksissä. Menisin testeihin jos pääsisin. Pikatesti vasta-aineille täytyy ehdottomasti hommata jos niitä jostain joku päivä saa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa on lukuita sairastunut uudestaan koronaan niin miten voi muka saada mitään immuuniteettia?
Ei ole. Muutenhan korona kiertäisi samassa perheessä ikuisuuteen saakka. Vääriä negatiivisia on tullut eli parantuneeksi luultu ei ole oikeasti parantunut. Sairastuminen tuo todennäköisen immuniteetin tai jos on epäonninen ja sairastuisi uudelleen, oireet olisi selkeästi lievemmät.
Siksi niitä pikatestejä on hankittu, että osattaisiin erottaa jo sairastaneet.
Mulla on kurkku kipeä viikon verran ollut, yskittää ja keuhkohin pistelee ja tuntuu painetta. Käyn silti kaupassa ja töissä.
Vierailija kirjoitti:
Fake News
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake News
Zinc
Sä oot fake
Vierailija kirjoitti:
Ei se pikatesti sun veren vasta-aineita mittaa, eli ei tule hyödyttämään sua mitenkään.
Taattua AV mamman asiantuntemusta :D Jos lukisit muitakin nettisivuja kuin "aihe vapaata", niin tietäisit että perustuu juurikin vasta-aineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.49
Todettiinko siis testatulla lapsella korona? Itsellä kohta kaksi viikkoa vähäistä yskää ja isommin kurkkukipua. Keuhkot ei toimi kunnolla, paineen tunne. Olo tuntuu sairaalta, kuumeiselta vaikka kuumetta ei ole noussut. Epäilen tartuntaa itselläni ja olen ollut eristyksissä. Menisin testeihin jos pääsisin. Pikatesti vasta-aineille täytyy ehdottomasti hommata jos niitä jostain joku päivä saa.
Testattiin ja oli positiivinen. Jäi pois koulusta viikkoa ennen koulujen sulkemista (asumme Sveitsissä). Meillä yöpyneen luokkakaverin kautta tarttui (tietoa ei ole mistä tartunta, ei matkustushistoriaa).
Itselläni siis vain kipeä kurkku ja pieni paineen tunne. Sellainen, että tekee mieli "tekohaukotella", jotta saa henkeä. Nyt jo ohitse. En ole aikaisemmin sairastellut - edes flunssaa.
Ei se pikatesti sun veren vasta-aineita mittaa, eli ei tule hyödyttämään sua mitenkään.