Mitä ei niin kriittistä elämässäsi korona sössi?
Avaudutaan harmituksesta täällä. Meidän vähäpuheinen ysiluokkalainen nörttipoika rupesi juuri iloisena yllätyksenä kaveeraamaan parin tytön kanssa omalta luokalta, ja nyt sitten koulu on huonossa lykyssä loppu tältä vuodelta :(. Harmittaa niin paljon!
Kommentit (7)
Alanvaihdon. Piti hakea opiskelemaan, mutta en tosiaankaan nyt uskalla luopua vakituisesta työstä.
Miehen piti lähteä parin viikon reissuun. Mä niin iloitsin ajatuksesta että saan olla ihan yksin kotona. Peruuntuminen varmaan vituttaa mua enemmän kuin miestä.
Olin valmiina lopettamaan palkkatyöt ja siirtymään kokoaikaiseen yrittäjyyteen. Ja paskanmarjat. Onneksi työ on alalta, johon ei rajoitukset vaikuta, enkä ehtinyt irtisanoutumaan. Yrityshaaveet taas siirtyvät ainakin vuoden päähän.
Minun piti mennä Welcome to Night Valen keikalle 21.5. Nyt en tiedä tuleeko koko kiertue edes Suomeen, ja jos niin milloin. Todennäköisesti ei ainakaan ennen syksyä. Olin odottanut esitystä kovasti, edelliset keikat ovat olleet upeita. Harmittaa.
Olen inva ja minun piti saada eräs apuväline Laakson sairaalasta. Apuvälineen sovitus/hakuaika peruttiin. No, ei sen niin väliä koska eihän nyt pääse kulkemaan sitäkään vähää.
Pitkän, pitkän odotteluajan pitäisi olla myös hammaslääkäri julkisella. Odottelen vain milloin se perutaan.
Jatkuva ripuli ja reikä tulessa.