Uudenmaan rajat suljettu. Pitääkö perua lääkäriaika?
Asun uudenmaan ulkopuolella ja mulla ois muutama lääkäriaika kampin terveystalolle huhti- ja toukokuussa (koska oman kaupungin terveystalolla ei ole kyseiseen ongelmaan apua). Täytyykö mun perua nämä ajat nyt, vai saako lääkäriajan takia ylittää rajan?
Kommentit (14)
No odota nyt että päätös tehdään mutta joo olisi ihan fiksua. Ei tänne nyt kannata kenenkään tulla jos ei ole ihan pakko.
Voisin kuvitella, että kiireetön lääkärikäynti ei ole pätevä syy. Voisiko nuo hoitaa etänä?
En usko, että päätös tulee. Odota ensin.
Ota aurinkoa ja mölise rajalla asylumia.
Pysy vaan kotonasi äläkä tule meitä tartuttamaan.
Eiköhän ne parin viikon päästä saa päätettyä.
Hallituksen hitaus on naurettavaa. Muissa maissa rajat, ulkonaliikkumiskiellot ym on toteutettu heti. Ei viikon vääntämisen ja perustuslain pykälien tulkitsemisen jälkeen.
Hoitakaa itse sairautenne valittamisen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että kiireetön lääkärikäynti ei ole pätevä syy. Voisiko nuo hoitaa etänä?
Ei voi hoitaa etänä. Ja mulle on jo leikkauspäivä varattu, kyseessä siis silmäsairaus, ja siihen kirurginen toimenpide.
Vaiva on sellainen, että pääsisin julkiselle puolelle, mutta joutuisin jonottamaan kuukausia, ja sitten päivänä x olisi leikkaus ja sitten sairasloma. Meen yksityiselle, koska halusin itse valita leikkauspäivän ja ajankohdan, jolloin sairasloma haittaa vähiten. Kyseessä ei ole akuutti vaiva, mutta haluan hoitaa tämän pois alta.
Nyt pelottaa etten pääse mun leikkausajalle.
Stadilainen kirjoitti:
Pysy vaan kotonasi äläkä tule meitä tartuttamaan.
Siellä pk-seudun slummeissahan virus pahiten jyllää, ei muualla.
Mikäs järki rajojen sulkemisessa olisi jos jokainen voisi ne ylittää tuosta vaan? Akuutit ongelmat ovat pätevä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi hoitaa etänä. Ja mulle on jo leikkauspäivä varattu, kyseessä siis silmäsairaus, ja siihen kirurginen toimenpide.
Vaiva on sellainen, että pääsisin julkiselle puolelle, mutta joutuisin jonottamaan kuukausia, ja sitten päivänä x olisi leikkaus ja sitten sairasloma. Meen yksityiselle, koska halusin itse valita leikkauspäivän ja ajankohdan, jolloin sairasloma haittaa vähiten. Kyseessä ei ole akuutti vaiva, mutta haluan hoitaa tämän pois alta.
Nyt pelottaa etten pääse mun leikkausajalle.
Kyllä tuollaisissa asioissa luulisi joustettavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pelottaa etten pääse mun leikkausajalle.Kyllä tuollaisissa asioissa luulisi joustettavan.
Kiitos
Asia on mulle arka, ja oon pitkittänyt tätä jo aivan liikaa. Muutenkin leikkaus jännittää js tää tilanne vaan lisäö stressiä. Toivon että pääsen sinne.
Et voi tulla rajan taa.