Niko on tehnyt DIILIN syyttäjän kanssa
1. saa itse lyhyemmän kakun
2. sisko ei joudu linnaan
Kommentit (13)
Voiko Suomessa tehdä tuollaisia diilejä, joissa syyttäjä lupaisi olla syyttämättä jotakin henkilöä? Kuulostaa niin jenkkilältä.
Onkohan sillä raukalla enää hiuksia päässä kun vapautuu? Niin on hiusraja paennut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Suomessa tehdä tuollaisia diilejä, joissa syyttäjä lupaisi olla syyttämättä jotakin henkilöä? Kuulostaa niin jenkkilältä.
No ei voi. AP on katsonut liikaa telkkaria.
-Juristi
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sillä raukalla enää hiuksia päässä kun vapautuu? Niin on hiusraja paennut.
Rahalla saa peruukin vaikka aidoista hiuksista. Onpahan sitten samikset avovaimonsa kanssa.
Silti syyttäjä vaatii hänelle maksimi rangaistusta 13 vuotta?
Melko hyvä diili, jos olisi vielä saanut tämän
3. saa rahaa
Olisi jees !
Soffi ”on ylpeä että niko otti vastuun”
Juu-u niin niille rikollisille riittää sympatiaa kun saa itse fyffee siinä samalla.
Suomessa ei saa alennusta jos myöntää syyllisyytensä, alennusta saa kun tekee tarpeeksi monta rikosta kerralla/peräkkäin. Täysin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Soffi ”on ylpeä että niko otti vastuun”
Juu-u niin niille rikollisille riittää sympatiaa kun saa itse fyffee siinä samalla.
Lol, vastuun ottaminen ja kantaminen on sitä että ei ryhdy alunperinkään kriminaaliksi. Nyt narahti ja tunnusti koska todistusaineisto ylitsevuotavan raskauttava.
Kun ei heti jäänyt kiinni niin tuli pöyhkeäksi ja varomattomaksi.
P osui tuulettimeen vaikka miten hyssyttelisi.
Niin. Hyvä Nikolle. Ei olis alunperinkään pitänyt näihin tekoihin ryhtyä. Elämä on helpompaa ilman rikoksia.