Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kyllästynyt ihan jokaiseen joka näinä aikoina jaksaa syyllistää koko ajan toisia teoistaan!!

Vierailija
25.03.2020 |

Jos te jotkut voitte pysyä 24/7 kotona niin PYSYKÄÄ! Mikä hätä teillä on jos joku näkee kaveria ulkona lenkillä tms? Eihän se ole teiltä pois, olette TURVASSA! Ja tämä jatkuu helvetin kauan jos kukaan ei näe ketään....ikuisesti kun näin ei voi jatkaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen niin kyllästynyt näihin minäminäminä-ihmisiin, joiden pitää saada nähdä kavereita tai lenkkeillä porukassa tai käydä kahvilassa, kun he ovat perusterveitä ja sitten kun minä, joka varon ja eristäydyn, onnistun sen koronan saamaan vaikkapa pakolliselta apteekkikäynniltä tai kaupan kotiintoimituksen pinnalta (vaikka käytän haskoja ja desinfion käsiä senkin jälkeen) ja tartutan sairaaseen läheiseen ja tää mun sairas läheinen ja tuo perusterve minäminäminä-salilla notkuja joutuu sairaalaan, niin se perusterve saa tehohoitoa ja mun sairas läheinen ei saa.

Joten sinun riskin ottamisesi kirjamellisesti tappaa minun läheiseni, koska et kestänyt epämukavuutta. Alatko ymmärtää miksi syyllistäminen tuntuu ihan oikeutetulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla