Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etätyö/etäopiskelu, lusmuilijat pilaavat muidenkin maineen

Vierailija
25.03.2020 |

Ylelläkin juttu yläasteikäisistä, joista osa lintsaa ja ns. lomailee nyt kun pitäisi etäopiskella. Lisäksi aina löytyy työpaikoiltakin niitä, jotka lusmuileva, tehtiin työtä sitten etänä tai työpaikalla. Nämä mätätmunat pilaavat tämän etätyöskentelyn/etäopiskelun kaikilta jatkossa. Jos huomataan että hommat ei suju etänä, tuskin helposti annetaan tilanteen normalisoituessa etänä tehdä. Meilläkin poika on tykänny kovasti tehdä etänä, sanoi itse että helpompi keskittyä kun saa tehdä rauhassa, ja on tehnytkin hommansa tunnollisesti.

Minusta on aivan ok tehdä työt/opiskelut omalla aikataululla, mikäli se sopii työhön ja opintoihin. Ei tarvitse istua koneella 8-16, vaan hommat voi hyvin tehdä pätkissä, jos se vaan on mahdollista. Mutta kun on näitä, jotka ottavat tämän etätyöskentelyn ja -opiskelun lomailun kannalta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä viikolla lomalla ja parikin naapuria on kysynyt, että olenko etätöissä. Asun omakotitalossa ja päivällä pihalla puuhaillessa ollaan tultu kysymään tätä. Ihan oikeestiko ne etäilijät päivät pitkät tekee kaikkea muuta kuin työnantajan töitä? Hieman hämmentää.

Jos itse joudun/pääsen etätöihin niin en kyllä työaikana ehdi muuta tehdä kuin niitä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla