Voiko tiesulku olla niin tiukka ettei pääse lastensa luo?
Olen töissä uudellamaalla jossa asumme ja lapset ovat olleet sukulaisissa. Töitä vielä la aamuun asti. Onko lähdettävä hakemaan lapsia kotiin nyt viikolla jos sulku estää sen perjantaiba? Paniikki..
Kommentit (25)
Paniikki onkin ihan oikea siinä vaiheessa kun tartutat lapsesi ja muutkin joitten kanssa olet tekemisissä.
Nyt ei ole aika sooloilla, hei! Kykenet varmaan olemaan hetken erossa lapsistasi, eiköstä juu? Puhelimet on keksitty!
Riihimäeltä tavatut hyvinkääläiset ammutaan aamunkoitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Riihimäeltä tavatut hyvinkääläiset ammutaan aamunkoitteessa.
Eikös ne ampujat perinteisesti ole hyvinkääläisiä?
Samaa mietin. Mulla työ (terveysala) ja lapset eri puolilla uusimaan rajaa. Jos mut erotetaan lapsista niin voitte olla varmoja etten hoida yhtäkään korona- tai muuta potilasta enää. Valmius karanteeniin on ja oikeus testaukseen joten tautia en levitä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Mulla työ (terveysala) ja lapset eri puolilla uusimaan rajaa. Jos mut erotetaan lapsista niin voitte olla varmoja etten hoida yhtäkään korona- tai muuta potilasta enää. Valmius karanteeniin on ja oikeus testaukseen joten tautia en levitä.
Kyllä uudeltamaalta ulos pääsee, vaikka mettäteitä pitkin. Ei valvontaa riitä joka rajalle. Varmaan suurimmat tiet pystytään sulkemaan.
TAi no, jos armeija hälyytetään paikalle, niin varmaan saa kiinni kaikki pienet kinttupolutkin.
Zinc
Ootteko edes lukeneet noista rajoituksista vai muuten vaan tykkäätte panikoida?
Eiköhän sulku rajaksi tule joku kehä I tai kehä III
Helsingin sulkeminenhan se tärkeää tässä on !
Zinc
Vantaan sulkeminen on aivan turhaa ..
Vierailija kirjoitti:
Ootteko edes lukeneet noista rajoituksista vai muuten vaan tykkäätte panikoida?
Muistelen 20 vuotta vanhoja juttuja, kun oli rajat suljettu.
Zinc
TimeTraveler
No ei varmasti ole. Rauhoittukaa nyt.
Helsinki kiinni! Se riittää.
Zinc
Ei olis kannattanut päästää niitä ulkomailta tulevia husaamaan ympäri Helsinkiä julkisilla.
Vai mitä TyttöHallitus.
Zinc
helsinki kiinni, miten töihin tulo, asunko sairaalassa?
Korsossa ei ole todettu yhtäkään Corona tapausta. On siis aivan törkeää Helsingin takia alkaa sulkemaan ympäryskaupunginosia ja kuntia, joilla ole asiaan osaa eikä arpaa.
Kehä III raja poikki vaan !! Sitä ei ylitetä, eikä aliteta !!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpompi rauhoittua jos selkeät ohjeet olisi annettu. Kun itse riskeeraa terveytensä ja elämänsä teidän puolesta, niin olisi kohtuullista että varmistettaisiin edes se ettei sen tähden eroteta pienistä lapsistaan.
Varmaan vähän riippuu siitäkin onko lapsesi 5- vai 50-vuotias....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpompi rauhoittua jos selkeät ohjeet olisi annettu. Kun itse riskeeraa terveytensä ja elämänsä teidän puolesta, niin olisi kohtuullista että varmistettaisiin edes se ettei sen tähden eroteta pienistä lapsistaan.
Niin, tuommoisia ehdotuksia ei tulisi laskea ollenkaan julkisuuteen. Kannattaisi pitää mölyt mahassa ja vasta sitten avata suu, kun päätökset on tehty.
Tämä aiheuttaa kansalaisissa ainoastaan levotonta liikehdintää.
Zinc
Sen verran tulisi tuolla tasolla olla ymmärrystä ..
Vierailija kirjoitti:
helsinki kiinni, miten töihin tulo, asunko sairaalassa?
Mulla ei ainakaan ole pienintäkään aikomusta tulla työhön Helsinkiin auttamaan pandemian hoidossa, mikäli sen seurauksena erotetaan lapsistani. Siinä tapauksessa valitsen olla lasteni kanssa ja saatte selvitä ilman ainakin yhtä terveysalan työntekijää.
Paniiiiikkkkkiiiii provo.