Pikku hiprakassa kestää tän koronapaskan paremmin
Kommentit (28)
Kahden kouluikäisen äiti ja opettaja. Seksiäkään en oo saanut aikoihin kun laitoin salarakkaan pihalle just ennen karanteenia.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Pieni huoli herää että mistä lisää kun työkkäri on jo juotu.
Mulla onneks palkka juoksee.
Seiskassa oli kohukuvia Juhan af Grannista hankkimassa vettä väkevämpää Alkosta Espoon keskuksesta. Vetää alienkännit näinä korona-aikoina.
Joo, minä nautin myös viinistä ja miesystävästä :D Hän tulee luokseni aivan normaalisti sekstaileen, me emme todellakaan aio olla kuukaudesta toiseen missään etäsuhteessa ! Ehei, jotain iloja pitää sentään vielä olla, kestää sit paremmin noita ankeita uutisia.
Niinpä. Lomautettuna voin ottaa muutaman lasillisen illalla ja valvoa niin pitkään kun huvittaa. Aamulla saa nukkua pitkään ja lähteä lenkille aurinkoon.
Säästää rahaakin, kun ei tule käytyä pubissa, kahvilla tai ravintoloissa. Ja saa nauttia parhaasta seurasta -minusta!
Saapa nähdä, milloin ovelle koputtelut alkaa: henkilöpaperit
Tsemppiä kaikille! Kiva kun olette vastanneet! T. Ap (hehee hauskaa kerrankin olla ap, yleensä vaan luen palstaa mutta en kirjoita)
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä, milloin ovelle koputtelut alkaa: henkilöpaperit
Mitä hyötyä siitä olisi?
Tarvitaan myös musiikkia, kauneutta ja lempeä. Pelkkä nesteytys ei tuo onnea ja valoa.
Voispa vetää pienet sievät joka päivä, mut ei töissä olen (etätöissä kylläkin). Ahdistaa tää tilanne ihan suunnattomasti.
ookko reteenä ny ku oot ap :))) tsemppii kaikille
Vierailija kirjoitti:
ookko reteenä ny ku oot ap :))) tsemppii kaikille
Joo 😂😂
Mietin vaan tässä, kehtaisiko hakea pelkkää kaljaa kaupasta, kun muuten on jääkaappi täynnä. Periaatteessa ei-välttämätön matka ja altistusriski. Vai onko?
hjyvä hjyvä ite en käytä alkoo mut ymmärrän joku sano toisella palstalla että alkot muka suljetaa :)))
Niin pitkää ränniä ei pysty vetämään kuin mitä tää paska kestää.
Hae vaan oluet kaupasta, ilta sujuu paljon paremmissa tunnelmissa ja mietteissä.
Mistä meistä kukaan tietää, kauanko tästä elämästä saa enää nauttia.
Suomalaiset perinteisesti hakevat vaikeina aikoina lohtua pullosta.
Salmarikännit tuli vedettyä heti ekana päivänä kun tuli töistä lomautus 😷 never again.
Totta. Pieni huoli herää että mistä lisää kun työkkäri on jo juotu.