Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on nyt jotain flunssan oireita tms?

Vierailija
24.03.2020 |

Mulla alkoi tänään hyvin hyvin lievät flunssan oireet työpäivän jälkeen, mutta minkäänlaista yskää ei ole kyllä yhtään. Nyt jään kotiin neljän seinän sisälle joka tapauksessa.

Mites muilla menee?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistaa että nuhaa ja kurkkukipua ei oo listattu koronan tyypillisissä oireissa. Koronassa virus menee kurkkua pidemmälle keuhkoihin myllertämään eli hengenahdistus, yskä ja kuume, päänsärky ne ykkösoireet, erona flunssaan joka mulla ainakin rajoittuu tyypillisesti kurkkukipuun ja nuhaan.

Vierailija
22/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli outo flunssa, ensin oli nenän vuotoa ja lievää kurkkukipua muutama päivä, sitten ne oireet katosi ja yhtäkkiä ne hyökkäsi syvälle keuhkoihin ei niinkään keuhkoputkeen.

Aamulla keuhkot oli tosi kipeät ja täynnä sitkeää limaa, yskiminen oli tosi kovaa.

Pari viikkoa kesti kaiken kaikkiaan, kuumetta ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei.. nyt on kaikkea liikkeellä ja joutuu arpomaan onko koronaa vai ei...

Eipä sillä ole mitään merkitystä mikä hengitystieinfektio on, jos pärjää kotihoidolla. On nimittäin ihan samat ohjeet niin flunssaan, influenssaan kuin koronaankin. Joka tapauksessa pitää pysyä kotona, levätä ja lääkitä tarvittaessa oireita.

Vierailija
24/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kurkku kipeä. Lääkäri oli ihan varma, että olisi angiina. Ei ollut.

Viikkoa myöhemmin oli keuhkokuume.

Ei ollut koronaa.

Vierailija
25/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohdiskelen, että onko outo tunne kurkussa allergiaa (siitepöly- ja katupölykausi menossa) vai flunssaa. Oli eilen illallakin, mutta meni aamuksi pois ja päivällä liikkeellä oltua tuli takaisin. Kokonaisolotila huomioiden veikkaan allergiaa enkä yritä jäädä saikulle, mutta toki matalalla kynnyksellä kotiin jos tilanne muuttuu flunssamaisemmaksi. Etätyö kun ei ole työssäni mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi