Syötkö pillereitä useamman levyn peräkkäin.
Ite en oo sitä tehny, mutta nyt meinasin kun lomareissu pukkaa päälle yhtä aikaa hilloviikkojen kans. Ei kait siitä mitään haittaa ole???
Kommentit (7)
mutta kai voi ihan turvallisesti syödä 2 laattaa peräkkäin,
mutta ei kai siitä kannata tapaa ottaa...
Joskus oon koittanut ja muutaman päivän päästä alkoi tulla myös tiputteluvuotoa, joten ei toimi ainakaan mulla tuo useamman levyn syöminen peräjälkeen =(
esim jos on runsaat menkat pillereistä tai renkaasta huolimatta niin lääkäri saattaa määrätä että käytetään aina esim kolme rengasta ja sitten " otetaan" yhdet menkat.
sitten pitänyt viikon tauon. ei siitä mitään seuraa
Hän sanoi, että kokeilemalla löytää mikä väli itselle parhaiten sopii. Tuskin siis on vaarallista jos gyne näin oikein suosittelee.
niin sitte voi syoda koko paketteja perajalkeen. Luin jostain etta se taukojuttu on vaan ihan keinotekoinen sen takia etta naisilla olisi ' luonnollisempi' olo. Silla ei ole mitaan laaketieteellista perustetta.
Mulla on sellasia pillereita etta niita on 3 eri varia, eli hormonimaarat kaikissa erilaisia. Jos niita olen ottanut 2 pakettia perakkain niin tiputtelu on kylla alkanut aika nopeasti, viikon sisalla, ja jatkunut koko toisen paketin ajan. Niilla voi lykata menkkoja siten etta ottaa toisesta levysta vaan sen alimmaisen rivin, eli jatkaa samaa varia kuin mihin eka levy loppuu. Niita on muistaakseni 10 ja se riittaakin loman ajaksi.
ja pitänyt välillä myös neljä viikkoa. Kun ohjeissa kerran sanotaan että näin voi tehdä niin miksei jos joskus menkat saattuu huonoon aikaan.