Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu torimyyjä, ei enää ikinä tori.fi-kauppoja!!

Vierailija
24.03.2020 |

Ostin itselleni tv-tason Torin kautta ja sovittiin, että myyjä tuo sen pientä kuljetusmaksua vastaan luokseni, koska minulla ei ole autoa. Tyyppi kurvasi ajallaan pihaan, mutta tv-taso olikin sitten PALJON huonommassa kunnossa kuin kuva ja myyjän antamat tiedot olivat antaneet ymmärtää. Siis ihan kulahtanut ja naarmuilla, ihan kamalan näköinen! Kuvan oli pakko olla vanha, koska näytti siinä uudenveroiselta. Huomautin heti ja sanoin, etten aio ottaa tuon näköistä tv-tasoa. Myyjä alkoi valittaa, että pakkohan minun on kun hän toi jo tason luokseni. Lopulta kirjaimellisesti karjui minulle päin naamaa ja tarttui ranteesta kiinni niin, että riuhtaisin itseni irti lähdin juoksemaan karkuun ja eiköhän tämä hullu lähtenyt perään! Sain onneksi mentyä rappukäytävään ja vedin oven kiinni niin tämä riehuja ei päässyt sinne asti perääni (ovikoodi). Hyi saatana! Pikkasen ahdisti tuo tilanne, kun olen pienikokoinen nainen vs isokoisempi mies myyjänä.

Olen kuullut juttuja nettikirppishulluista, mutta tämä vei homman kyllä ihan eri leveleille kuin mitä osasin odottaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuosta kannattaisi jo ilmoittaa torin ylläpitoon? Tai jopa poliisille.

Vierailija
2/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä tuota myyjääkin ymmärrät. Saatana jos ajetaan 100km päähän tuomaan tavaraa niin silloinhan se tavara myös ostetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä tuota myyjääkin ymmärrät. Saatana jos ajetaan 100km päähän tuomaan tavaraa niin silloinhan se tavara myös ostetaan.

No mitä vittua? Jos ostat minulta hienon auton ja tuon sen sinulle kotiovelle PAITSI että tuonpas sittenkin vanhan jarruttoman romupaskan, niin sinunko pitää se silti ostaa? Oletko tätä mieltä?

Vierailija
4/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetus;  älä osta mitään noilta myyjiltä.

Älä koskaan, useimmat huijaa ja pahasti nettitoreilla.  Turha itkeä ja valittaa täällä, omaa ahneuttasi yritit saada hyvän ja uuden veroisen tuotteen halvalla.

Mua ei oo huijannut koskaan kukaan Torissa. Aina on tavara ollut sitä, mitä on mainostettu. Olen myös itse myynyt torissa tavaraa, ja myös minä olen kaupannut sitä, mitä tavara on oikeasti ollut. Isommat tavarat on tultu hakemaan paikan päältä, ja aina on maksettu se hinta, jota olen pyytänyt.

Vierailija
5/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetus;  älä osta mitään noilta myyjiltä.

Älä koskaan, useimmat huijaa ja pahasti nettitoreilla.  Turha itkeä ja valittaa täällä, omaa ahneuttasi yritit saada hyvän ja uuden veroisen tuotteen halvalla.

Köyhät ihmiset ostavat paljon käytettynä, kun ei ole varaa uuteen ja hienoon. Myös ekohenkiset ihmiset ostavat käytettyä mieluummin kuin aina uutta. Myyjät pääsevät eroon vanhasta tavarasta. Kaikki voittavat.

Ahneus on sinun omassa päässäsi.

Ja kyse oli kuitenkin huijarista joka oli kaiken lisäksi väkivaltainen. Kivasti onnistuit syyttämään ostajaa kuitenkin.