Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla todettiin klamydia - syyttää siitä minua

Vierailija
24.03.2020 |

Ihan kuin korona ei jo mietityttäisi. Siis, olemme vain kavereita eikä mitään seksiä välillämme ole :D Kaverillani on ollut vilkas sukupuolielämä ennen nykyistä poikaystäväänsä ja olin ehdottanut, että kävisi testeissä, koska kumia hän ei käyttänyt vaan pelkkiä e-pillereitä... Luulin, että tuo asia olisi parikymppiselle aika selvä juttu, että vain kumi suojaa taudeilta eikä pillerit. Hän oli vaan, että joo joo. Sitten hän alkoi valittaa kutinasta ja muista oireista (eli kutinaa kun virtsaa, perus settiä). Sanoin, että mene testeihin nyt ainakin, jos kerran oireita on. Vaikkei olisi sukupuolitauti, hyvä tietää mikä sitten vaivaa. Hän sanoi taas että joo, mutta ei mennytkään. Kyselin siitä monesti, että veitkö jo näytteen. Nyt hänen poikakaverilla on oireita. Menivät testeihin ja sieltähän se ei-toivottu tulos tuli. Poikaystävä suuttui kaverilleni ja nyt kaveri raivoaa minulle tästä. Kun kysyin, että miten tämä voi olla minun vikani, kun alunperin ehdotin testejä, hän sanoi etten käskenyt tarpeeksi. Siis mitä veetä? Eikö aikuinen ihminen itse hoida näitä asioita? Olemme samanikäisiä (27-vuotiaita) ja hän käyttäytyy yhä kuin jokin murrosikäinen teini. Päätin, etten jaksa katsoa tuollaista menoa. En ole soitellut enää ja näkeminen on onneksi helppo jättää pois koska korona.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh... Noh, oma vika. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
2/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavast poikaystävä jätti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu. Suomityttö!

Vierailija
4/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Oispa kuunnellu terveystiedossa. Vaik oon tavannu kyl muitaki "aikuisia" jotka ei ymmärrä tätä yksinkertaista asiaa: e-pillerit ei suojaa taudeilta, vaan pelkästään raskaudelta. Ei näitä kumia turhaan saa ilman reseptiä...

Vierailija
5/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa klamydia olla ainakin tän likan tapauksessa olla vielä todennäköisempi ja pelätympi kuin korona :D :D

Vierailija
6/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tämä kaveri jättää klamydia lääkkeet syömättä ja syyttää ap:tä.

Vierailija
7/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias on lähempänä kolmekymppistä kuin parikymppistä.

Vierailija
8/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti joku urpo joka tarvii aina jonkun vanhemman hoitamaan asiat. Ihme ettei pyytänyt sua auttamaan itse kusemisessa

Vierailija
10/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista.

Vierailija
11/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian takia karanteeniin ku tartuttaa muita. Tos vessas ravaamises ainaki menee kaupan vessapaperit, kohta kai hamstraa niitä ja syyttää ap:ia ku kaupasta o paperit loppu

Vierailija
12/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme