Lääkäri hävittänyt mun paperit!
Kun kävin yhden asian takia toisella lääkärillä joka otti edellisiä käyntejä puheeksi jolloin toimitin yhden lausunnon.
Nyt se oli kadonnut.
Edellinen lääkäri vienyt tai mitä tehnytkään.
Kun ne pitäisi säilyttää potilaskansiossa!
Kommentit (8)
Potilasasiakirjat ovat nykyisin sähköisessä muodossa. Eli tämä aloitus on taas jostakin syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Potilasasiakirjat ovat nykyisin sähköisessä muodossa. Eli tämä aloitus on taas jostakin syvältä.
Niinpä luulet. Tämä lausunto tuli lääkärille paperisena eikä sitä löytynyt kansiosta eikä sähköisenä.
Minulla on hävinnyt kahdet paperit vuosien varrella. Lapsuuden epikriisit ja sitten myöhemmin eräät poliklinikan paperit kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin täysin olematon lääkäri ja hävitti paperit jotka joudun nyt toimittamaan uudelleen.
Olematon lääkäri hävitti paperin, jonka nyt joudut toimittamaan..? Siis lääkäri jota ei ole olemassa ja joudut toimittamaan hukassa olevan - siis tällä olemattoman - paperin? Hirveen loogista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin täysin olematon lääkäri ja hävitti paperit jotka joudun nyt toimittamaan uudelleen.
Olematon lääkäri hävitti paperin, jonka nyt joudut toimittamaan..? Siis lääkäri jota ei ole olemassa ja joudut toimittamaan hukassa olevan - siis tällä olemattoman - paperin? Hirveen loogista!
Se on pohjanmaalainen sanonta joka tarkoittaa " ei minkään arvoinen", ainakaan tässä asiassa.
Joudun siis toimittamaan paperin uudestaan kun se edellinen lääkäri hävitti sen.
Ei ihme etteivät asiani edistyneet tuolloin.
Hävitti tahallaan ettei tarvinnut ottaa kantaa mun asioihin.
Aika törkeää.