Tämä on EU:n loppu
En usko, että rajoja enää avataan tämän jälkeen entiselleen ja vapaa liikkuminen on loppu.
On niin paljon turvallisempaa kun rajat ei ole ihan auki kaikkien rosmojen ja tautien tulla.
Kommentit (17)
Luulen, että näin käy. Kun ei mitään kunnollista yhteistyötäkään löytynyt maiden välillä tämän taudin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että näin käy. Kun ei mitään kunnollista yhteistyötäkään löytynyt maiden välillä tämän taudin kanssa.
Niin. Missä on maiden välinen yhteistyö? Kiinan kanssa jotain "sutinaa" nyt, ei muiden.
Voi olla EU:n loppu. Voi toisaalta olla myös puhtaan liittovaltion alku.
M/39
Jos tässä tilanteessa jokin EU:ta uhkaa, niin se on talouskriisi joka nostattaa heti pintaan euron mahdottomuuden ja maton alle lakaistun eurokriisin.
EU tarkoitti alunperin kaupankäyntiliittoa.
Vierailija kirjoitti:
M/39
Sosialististen eurotasavaltojen liitto = neuvostoliitto.
Demarieliitti elää yltäkylläisyydessä mässäten kuin keisarit ja kansa näkee nälkää.
Eikö historia ole opettanut mitään?
Olet väärässä, eikä tämä ole mikään uskonasia.
EU: n johto ollut mahdollisimman hiljaa norsunluutornissaan. Kansallisvaltiot on huomannut ettei kukaan auta vaan on tultava toimeen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
Sosialististen eurotasavaltojen liitto = neuvostoliitto.
Demarieliitti elää yltäkylläisyydessä mässäten kuin keisarit ja kansa näkee nälkää.
Eikö historia ole opettanut mitään?
Eli siis kuvasit juuri USAa, sekin on sitten Neuvostoliitto jossa eliitti elää yltäkylläisyydessä ja keisarit (??) ja kansa näkee nälkää.
Varmaan monessa mielessä kyllä. Ollaan menossa kohti globaaleja lakeja ja nyt korostuu tilaus globaalille hallinnolle. Entä miten käy kansallisvaltioiden taloudelliselle riippumattomuudelle? Nythän maat ovat ottamassa velkaa reippaasti yli varojensa (satoja ja tuhansia miljardeja). Joka maksaa viulut, päättää mitä niillä soitetaan. Valta maistuu ja sitä tullaan myös käyttämään riippumatta siitä, mitä mieltä me ollaan.
Ensin tuli ilmastonmuutosahdistus. Sitten korona, joka romahdutti kasvihuonepäästömme ja on siten tuonut suuresti helpotusta ilmastoahdistukseemme. Luovuttaisiko tästä näin tehokkaaksi osoittautuneesta ilmastonmuutoksen vastustamiskeinosta (perusoikeuksiemme rajoittamisesta) jatkossakaan, vaikka korona voitettaisikin? Tuskinpa kokonaan.
Entä kun saadaan koronarokotukset käyttöön? Miten suhtaudutaan niihin, jotka eivät sitä halua? Ei liene vaikea arvata, mihin suuntaan tulee kehittymään perusihmisoikeutemme: itsemääräämisoikeutemme omaan kehoomme :/
Vierailija kirjoitti:
EU: n johto ollut mahdollisimman hiljaa norsunluutornissaan. Kansallisvaltiot on huomannut ettei kukaan auta vaan on tultava toimeen itse.
Kaikki ovat huomanneet että ainoat auttajat on Venäjä, Kiina ja Kuuba.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että et hirveästi lue ulkomaalaisia uutisia. Esim. Reutersilla on jatkuvasti uutisia, missä tuodaan esille EU:n johdon kannanottoja.
Päinvastoin. Tämän jälkeen osaamme taas arvostaa vapaata liikkumista.