Muita mt ongelmaisia joita ahdistaa??
Pelkään että lankaa pukkaa päälle. On jotenkin epävakaa olo. Mikä tähän auttaisi?
Kommentit (20)
Ei ahista mikään muu kuin hirveä naisen ja seksin kaipuu.
Hengitysharjoitukset, läsnäoloharjoitukset... Lenkkeily? Kahvin ja nikotiinin välttäminen.. Tasaavia hieman lisää, jos lääkettä käyttää? Lamictal, Ketipinor, mikä nyt onkaan. Vähän vaan, saahan sen sitten lopettaa? Ei alkoholia...
Kunnon p i l l u n ja p e r s e e n puute tässä vaivaa, muuten ei niinkään
Kylllä mä mielummin kuntouttavasssa työtoiminnassa olisin kun tässä joutenolevana. Tuollla oppii kokoaika uuusia taitoja ja pidän sitä suuurimpana rikkautena mitä maa pääällään kantaa kun oppii uuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hengitysharjoitukset, läsnäoloharjoitukset... Lenkkeily? Kahvin ja nikotiinin välttäminen.. Tasaavia hieman lisää, jos lääkettä käyttää? Lamictal, Ketipinor, mikä nyt onkaan. Vähän vaan, saahan sen sitten lopettaa? Ei alkoholia...
En halua yhtään enää tasaavaa lääkettä. Tekee zombieksi ja nostaa lyhyessä ajassakin painoa hirveästi. Nyt lääkkeenä jo Ability.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua yhtään enää tasaavaa lääkettä. Tekee zombieksi ja nostaa lyhyessä ajassakin painoa hirveästi. Nyt lääkkeenä jo Ability.
Ap
Poossu
Vierailija kirjoitti:
Eikö tasaavalla yleensä tarkoiteta rauhoittavia lääkkeitä eli bentsodiatsepaameja eikä jotain neuroleptejä :D ?
Outoa kyllä, mutta minulla on nyt varmaan ensimmäinen hetki vuosiin kun _ei_ ahdista. :D
Vierailija kirjoitti:
Kylllä mä mielummin kuntouttavasssa työtoiminnassa olisin kun tässä joutenolevana. Tuollla oppii kokoaika uuusia taitoja ja pidän sitä suuurimpana rikkautena mitä maa pääällään kantaa kun oppii uuutta.
Mitä siellä oppii? Työvoimatoimiston naiset voisi houkutella nuoria miehiä noihin 9€ töihin seksillä. Ei noita töitä kukaan 9€ suostu tekemään. Vähän boonusta mukaan niin johan alkaisi miehiä kiinnostamaan.
Eikun tasaava on nimenomaan mielialaa tasaava. Bentsot on erikseen.
Tsemppiä ap, tiedän miltä tuntuu. Olen harkinnut että aloittaisin polttamisen, ihan siks että olisi jokin outlet.
Saisitko soittoajan lääkärille?
Oiva mielessä on hyviä harjoituksia, tosin en tiedä, miten kaksisuuntaisen kanssa. Millä keinoilla saat yleensä tilanteen vakautettua? Miten niitä voisi soveltaa tässä tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Saisitko soittoajan lääkärille?
Oiva mielessä on hyviä harjoituksia, tosin en tiedä, miten kaksisuuntaisen kanssa. Millä keinoilla saat yleensä tilanteen vakautettua? Miten niitä voisi soveltaa tässä tilanteessa?
Lääkityksellä on aiemmin saatu vakautettua. En vaan millään haluaisi taas lisää painoa. Vihaan jo itseäni muutenkin.
Ap
Viime keväänä oli sama juttu. Tuli mania päälle. Lääkitystä nostettiin ja söin taas puoli vuotta Ketipinoria. Valon lisääntyminen, huonosti nukkuminen ja masentavat uutiset syynä.
Ap
Mania tulee päälle herkästi keväällä, se on fakta.
Itse olen vain epävakaa, mutta lääkitys lisää maniariskiä ja tässä olikin jo yksi hypomaniakausi aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä oli sama juttu. Tuli mania päälle. Lääkitystä nostettiin ja söin taas puoli vuotta Ketipinoria. Valon lisääntyminen, huonosti nukkuminen ja masentavat uutiset syynä.
Ap
Tarvitset seksiä. Moni nainen ei ymmärrä että nämä ongelmat johtuvat seksin ja kosketuksen puutteesta.
Naisilla näiden puute aiheuttaa maniaa ja hysteriaa, miehillä taas syrjäytymistä, anti-sosiaalista käyttäytymistä, masennusta ja aggressiivisuutta.
Ehkä joudut ottamaan lääkkeet taas avuksi. Ymmärrän hyvin, että ei haluttaisi, mutta olisiko se tässä tilanteessa kuitenkin pienempi paha, kuin mania. Ja en tiedä onko sinulla näin, mutta sitähän voi seurata masennusjakso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarvitset seksiä. Moni nainen ei ymmärrä että nämä ongelmat johtuvat seksin ja kosketuksen puutteesta.
Naisilla näiden puute aiheuttaa maniaa ja hysteriaa, miehillä taas syrjäytymistä, anti-sosiaalista käyttäytymistä, masennusta ja aggressiivisuutta.
Tämä...
<3 <3 <3 Voimia teille kaikille <3 <3 <3
Lankaa=maniaa
Ap