Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTÄ SAATE VOIMAA ELÄMÄÄNNE?

Vierailija
28.06.2006 |

Miten jaksatte eteenpäin? Toivon saavani vastauksia niin, että niistä miinustetaan lapset. Siis jos teillä ei olisi lapsia, miten jaksaisitte? Itsellä tuntuu olevan elämänilo nykyään jossakin pidemmällä matkalla. :( Ei jaksa ei. Tuntuu ettei minulla ole enää mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on oikeus olla elossa vielä ja siedettävässä kunnossa kuitenkin.

Vierailija
2/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään jo siitäkin potemaan syyllisyyttä välillä, että miksi minä saan olla elossa. :/ *huoh* minulla lienee tänään vähän " normaalia epänormaalimpi" masis-päivä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olosta ei kannata syyllistyä, vaan olla todella onnellinen. Monet taistelevat paljon siitä mahdollisuudesta. Siitä kannattaa olla onnellinen, että Suomessa on tällä hetkellä hyvin turvallista ja kukaan ei kuole nälkään ja monia tauteja hoidetaan ja kipuja lievitetään. Ennenvanhaan oli varmaan kamalaa, kun ei ollut kunnon kipulääkkeitä.

Vierailija
4/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tutustuin itseeni ja kyselin mitä ihan oikeasti haluan elämältä niin pikkuhiljaa elämänlaatu rupesi paranemaan. Tokihan ympäristö antaa omat vaikutteensa asioihin, mutta kannatan lausetta, että jokainen on oman onnensa seppä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä