Huomenta, mitä suunnitelmia päivälle?
Heräsin itse klo 5:30. Pitäisi opiskella tenttiin, joka on torstaina sekä siivota vaatehuone.
Kommentit (18)
Oleilua, parit housut pitäis lyhentää.
Vierailija kirjoitti:
Pitää pakata. Muuttoon pari päivää.
Ennakkotehtävien palautukseenkin on enää viikko, ja niiden tekeminen vaikeutui, kun kaikkien olisi vältettävä kontakteja.
Tsemppiä niin muuttoon kuin ennakkotehtäviinkin.
Töihin menossa, kaksi bussimatkaa vielä edessä. Normi työpäivä, sitten taas julkisilla 25km kotiinpäin, kaupan kautta kotiin ja pyykkäämään jne. Pitäisi myös tehdä muuttopakkausta.
Minulla on töistä vapaa. Olen supermasenunut koronasta, muistan edelleen sen, kun Suomi lamaantui 1990-luvulla ja kannan hirvesäti huolta siitä, miten muut pärjäävät. Itselle se ei ole hyvä asia. Joten en tiedä mitä aion tänän tehdä, olen niin vihainen tälle tilanteelle.
Työpäivä. Kohta raahaudun yläkerran työhuoneeseen töihin. Tänään töitä klo 16 asti. Blää. Mies lomautettuna ja lapsella etäkoulua. Kaikki kotona siis.
Lähden kohta töihin, pil*ua tekisi mieli, mutta mistä sitä nyt saisi?
En ole katsonut vielä ulos mutta kuulostaa sateelta.
Koiraa ulos, tiskit, kauppaan, pyykit, järjestelyä, lainaa pitäs hakea, pojalla etäkoulun toteutumisen valvomista,
Pöytää rapsutella maalipinnasta.
Ehkä kirjoitella luovia.
Pirtelöö.
Paisehaavan hoitoa.
Hyvän mielen ylläpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta töihin, pil*ua tekisi mieli, mutta mistä sitä nyt saisi?
Pöhkö, mikset hamstrannut varastoon niin nyt olis kaapit täynnä pilluja...
Lasten ja omat aamutoimet. Lasten auttaminen kouluhommien alkuun (mitä tehtäviä tälle päivälle, etäyhteys opettajan kanssa toimimaan). Viikon ruokalistan ja ostoslistan viimeistely ja sitten kauppaan. Kaupasta tultua alkaa heti ruoan laitto, koska mitään valmista ei ole jäljellä. Siivousta, pyykkäystä, ulkoilua, lasten auttamista. Siinäpä se.
Valmistaudun eräpäivään eli ei mitään oikeaa työtä.
Meen rakentamaan kiviterassia, sitten käyn rautakaupassa ostoksilla. Jumppaan myös jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Meen rakentamaan kiviterassia, sitten käyn rautakaupassa ostoksilla. Jumppaan myös jossain vaiheessa.
Pitäisi joka päivä jumppailla, jotta vastustuskyky säilyisi.
Pötköttelen sängyssä niin kuin tein eilen ja niin kuin toissapäivänäkin. On tylsää ja yksinäistä, enkä jaksa tehdä nyt muutakaan kun ei ole voimia. Syödä on varmaan jossain vaiheessa varmaan pakko jos vain jaksan.
Lasten kanssa leikkipuistoon leikkimään, sitten sisälle syömään ja päiväunet. Työpäivän jälkeen sitten normisti kauppaan ostamaan taas sapuskaa.
T. Pph
Aion käydä ravintolassa ja kuntosalilla nyt kun ne on vielä auki. Muutama kaveri tulee mukaan.
Jumppaan, ehkä pesen lakanapyykkiä. Iltavuoroon töihin.
Pitää pakata. Muuttoon pari päivää.
Ennakkotehtävien palautukseenkin on enää viikko, ja niiden tekeminen vaikeutui, kun kaikkien olisi vältettävä kontakteja.